Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Підприємництво та інновації
Головна
Останній випуск
Архів
Редакційна колегія
Для авторів
Вимоги до статей
Авторські права
Оплата за публікацію
Про журнал
Цілі та проблематика
Порядок рецензування
Публікаційна етика
Відкритий доступ
Політика щодо плагіату
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 30 (2024): Підприємництво та інновації
Опубліковано:
2024-02-29
Весь випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Економіка
ІНВЕСТУВАННЯ В ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ: ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА РОЗВИТОК
Т.В. Вонберг, С.М. Дмитрук, О.Л. Штільгойз
7-13
PDF
АМБІВАЛЕНТНІСТЬ ЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ У ЦИФРОВОМУ ПЕРЕХОДІ1
Л.Л. Калініченко, Л.Г. Мельник, А.М. Літвінова, І.І. Коблянська, О.В. Кубатко
14-20
PDF
СУЧАСНІ ВИДИ СИСТЕМИ ОПОДАТКУВАННЯ, ЇХ ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ
А.Д. Петрашевська, С.М. Колонтай, К.В. Смірнова, М.С. Більчинський
21-26
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ ПІДПРИЄМСТВ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
Б.О. Походенко
27-34
PDF (English)
КОНЦЕПЦІЯ НЕОІНДУСТРІАЛЬНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПЕРЕРОБНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В РАМКАХ ПАРАДИГМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ
А.О. Саченко
35-39
PDF
РЕГУЛЯТОРИ СВІТОВОГО АВІАЦІЙНОГО РИНКУ ТА ЇХ РОЛЬ У РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ АВІАПІДПРИЄМСТВ
В.В. Смілянець
40-45
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ В МІЖНАРОДНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВАХ СУДНОПЛАВНИХ КОМПАНІЙ: НОВАТОРСЬКИЙ ПІДХІД
А.Р. Талмачова
46-53
PDF
РИНОК ПРИРОДНОГО ГАЗУ В УКРАЇНІ
В.Г. Щербак, С.О. Коломієць
54-58
PDF
Маркетинг
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА
М.О. Багорка, І.А. Абрамович, О.В. Кравець
59-65
PDF
МОДЕЛЬ ВПЛИВУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ БІЗНЕСУ
О.В. Семенда, І.І. Корман
66-71
PDF
Підприємництво та торгівля
ВНЕСЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ ДОЗ МІНЕРАЛЬНИХ ДОБРИВ ЯК ОДИН ІЗ НАПРЯМІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ЗЕРНА НА ПІДПРИЄМСТВІ
С.І. Терещенко, Я.С. Ломака
72-77
PDF
ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ОПЕРАТИВНОГО БЮДЖЕТУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
С.І. Терещенко, А.Ю. Пєтухов
78-81
PDF
Міжнародні економічні відносини
СВІТОВІ ТУРИСТИЧНІ ІНДЕКСИ ТА ТУРИСТИЧНА КОНКУРЕНЦІЯ МІЖ КРАЇНАМИ
Агаєв Алігул
82-89
PDF (English)
ЦИФРОВА РЕВОЛЮЦІЯ: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗВИТОК, ЩО ФОРМУЄ ЛОГІСТИКУ АЗЕРБАЙДЖАНУ І ТУРЕЧЧИНИ
Багірова Гуллар Багір
90-94
PDF (English)
МІЖНАРОДНІ ТОРГОВЕЛЬНІ ВІЙНИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА МАКРОЕКОНОМІЧНІ СИСТЕМИ КРАЇН СВІТУ
В.В. Македон, В.О. Лошак
95-101
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
С.В. Огінок, А.В. Когут
102-106
PDF
ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ІТ-СЕКТОРУ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ: ПРИКЛАД УГОРЩИНИ ТА БОЛГАРІЇ
А.В. Шаповал, С.О. Якубовський
107-115
PDF (English)
НАПРЯМИ БЕЗПЕКООРІЄНТОВАНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ
В.В. Божкова, Д.С. Божков, О.Л. Філатов
116-120
PDF
ЦИФРОВА ОПТИМІЗАЦІЯ АДАПТАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ФОРМУВАННЯМ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВ В УКРАЇНІ
О.Ю. Кудріна, О.О. Бірюков, М.П. Бакін
121-125
PDF (English)
Мова
English
Українська