МОДЕЛЬ ВПЛИВУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ БІЗНЕСУ

Ключові слова: контент, маркетинг, споживач, інновація, процес, інструмент, просування, лояльність

Анотація

Цифрові технології трансформують принципи і моделі створення та поширення інформаційного потоку, що дає можливість створити веб-контент, який забезпечує користувачів необхідними відомостями про інноваційний продукт. У статті розкривається сутність понять «інновація» та «інноваційний процес». Показано роль в інноваційному процесі контент-маркетингу, який є невід’ємною частиною просування. Представлено внутрішню систему контент-маркетингу як бізнес-процесу, що ґрунтується на низці інструментів та методів, надано характеристику цих функціоналів. Запропоновано модель формування та взаємодії інструментів контент-маркетингу, описано ключові принципи моделі та її основні переваги. На систему контент-маркетингу впливають чинники зовнішнього середовища і зворотний зв’язок від нього, що також відображено в запропонованій моделі. Передбачається, що дана модель забезпечить успішне просування інноваційного продукту на ринку за рахунок поступового залучення споживачів до комунікаційного процесу, що має відношення до інноваційного продукту і формування лояльності до бренду. Інструменти контент-маркетингу є невід’ємною частиною просування інноваційного продукту, його присутність має простежуватися на всіх етапах процесу. За наявності необхідних ресурсів запропонована модель формування та взаємодії різних методів контент-маркетингу дасть змогу розробити конкретну програму успішного просування інноваційного продукту на ринку.

Посилання

Вініченко І.І. Економічна сутність НТП, інновацій та їх роль у розвитку агропромислового виробництва. Економіка і держава. 2007. № 4. С. 9.

Ілляшенко С.М. Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку : монографія. Суми : Університетська книга, 2006. 728 с.

Колесніченко В.Ф. Визначення сутності категорій нововведення, інновація, інноваційна діяльність та інноваційний процес. Економіка розвитку. 2005. № 4 (36). С. 101.

Олійник О. Поняття «інновація» та «новація» в освітньо-науковому дискурсі. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. 2022. № 37 (1). С. 88–93.

Григорян О.О. Поступовий розвиток поняття «інновації». Modern Economics. 2022. № 32. С. 33–38.

Чіков І.А. Теоретичні підходи до визначення сутності поняття «інновація». Ефективна економіка. 2019. № 11. С. 9.

Вороніна В.Л., Карпенко В.С., Рубанська К.В. Концептуалізація теоретичних основ поняття «інновація»: сучасний погляд. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Economic Sciences. 2021. № 3. С. 57–64. DOI: https://doi.org/10.31651/2076-5843-2021-3-57-64

Гаврильченко О.В. Інноваційний потенціал економічного розвитку підприємств. Підприємництво та інновації. 2023. № 29. С. 60–66. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-3583/29.9

Головчук Ю.О., Дибчук Л.В., Середницька Л.П. Контент-маркетинг як стратегія просування на ринок та поширення послуг. Економіка та держава. 2022. № 4. С. 69–75. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.4.69

Виноградова О., Дрокіна Н. Інноваційні маркетингові інструменти просування продукції в Інтернеті. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи. 2020. С. 162–163.

Альошина Т.В., Козенков Д.Е., Сало М.Д. Контент-маркетинг як сучасний елемент маркетингової стратегії підприємств. Економічний вісник Дніпровської політехніки. 2022. № 3(79). С. 59–68. DOI: https://doi.org/10.33271/ebdut/79.059

Дергачова В.В., Григорова З.В. Роль контент маркетингу в рамках inbound маркетингу. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2023. № 26. С. 7–13.

Vinichenko I.I. (2007) Ekonomichna sutnist NTP, innovatsii ta yikh rol u rozvytku ahropromyslovoho vyrobnytstva [Economic essence of STP, innovations and their role in the development of agro-industrial production]. Ekonomika i derzhava [Economy and state], no. 4, p.9.

Illiashenko S.M. (2006) Marketynh i menedzhment innovatsiinoho rozvytku: monograph [Marketing and management of innovative development]. Sumy: Universytetska knyha, 728 p.

Kolesnichenko V.F. (2005) Vyznachennia sutnosti katehorii novovvedennia, innovatsiia, innovatsiina diialnist ta innovatsiinyi protses [Defining the essence of the categories of innovation, innovation, innovation activity and innovation process]. Ekonomika rozvytku [Economics of development], no. 36, p. 101.

Oliinyk O. (2022) Poniattia «innovatsiia» ta «novatsiia» v osvitno-naukovomu dyskursi [The concepts of «innovation» and «novelty» in the educational and scientific discourse]. Pedahohichna osvita: Teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika [Pedagogical education: Theory and practice. Psychology. Pedagogy], no. 37(1), pp. 88–93.

Hryhorian O.O. (2022) Postupovyi rozvytok poniattia «innovatsii» [Gradual development of the concept of «innovation»]. Modern Economics [Modern Economics], no. 32, pp. 33–38.

Chikov I.A. (2019) Teoretychni pidkhody do vyznachennia sutnosti poniattia «innovatsiia» [Theoretical approaches to defining the essence of the concept of «innovation»]. Efektyvna ekonomika [Effective economy], no. 11, p. 9.

Voronina V.L., Karpenko V.S., Rubanska K.V. (2021) Kontseptualizatsiia teoretychnykh osnov poniattia «innovatsiia»: suchasnyi pohliad [Conceptualization of the theoretical foundations of the concept of «innovation»: a modern view]. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Economic Sciences [Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University. Economic Sciences], no. 3, pp. 57–64. DOI: https://doi.org/10.31651/2076-5843-2021-3-57-64

Havrylchenko O.V. (2023) Innovatsiinyi potentsial ekonomichnoho rozvytku pidpryiemstv [Innovative potential of economic development of enterprises]. Pidpryiemnytstvo ta innovatsii [Entrepreneurship and innovation], no. 29, pp. 60–66. DOI: https://doi.org/10.32782/2415-3583/29.9

Holovchuk Yu.O., Dybchuk L.V., Serednytska L.P. (2022) Kontent-marketynh yak stratehiia prosuvannia na rynok ta poshyrennia posluh [Content marketing as a strategy for market promotion and distribution of services]. Ekonomika ta derzhava [Economy and state], no. 4, pp. 69–75. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2022.4.69

Vynohradova O., Drokina N. (2020) Innovatsiini marketynhovi instrumenty prosuvannia produktsii v Interneti [Innovative marketing tools for promoting products on the Internet]. Biznes, innovatsii, menedzhment: problemy ta perspektyvy [Business, innovation, management: problems and prospects], pp. 162–163.

Aloshyna T.V., Kozenkov D.E., Salo M.D. (2022) Kontent-marketynh yak suchasnyi element marketynhovoi stratehii pidpryiemstv [Content marketing as a modern element of the marketing strategy of enterprises]. Ekonomichnyi visnyk Dniprovskoi politekhniky [Economic Bulletin of Dnipro Polytechnic], no. 3(79), pp. 59–68. DOI: https://doi.org/10.33271/ebdut/79.059

Derhachova V.V., Hryhorova Z.V. (2023) Rol kontent marketynhu v ramkakh inbound marketynhu. [The role of content marketing within inbound marketing] Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut» [Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine «Kyiv Polytechnic Institute»], no.2 6, pp. 7–13.

Опубліковано
2024-01-31
Як цитувати
Семенда, О., & Корман, І. (2024). МОДЕЛЬ ВПЛИВУ КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГУ НА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ БІЗНЕСУ. Підприємництво та інновації, (30), 66-71. https://doi.org/10.32782/2415-3583/30.10