Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Підприємництво та інновації
Головна
Останній випуск
Архів
Редакційна колегія
Для авторів
Вимоги до статей
Авторські права
Оплата за публікацію
Про журнал
Цілі та проблематика
Порядок рецензування
Публікаційна етика
Відкритий доступ
Політика щодо плагіату
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Поточний номер
№ 34 (2025): Підприємництво та інновації
Опубліковано:
2025-03-21
Весь випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Економіка
АДАПТАЦІЯ ПІДХОДІВ ЄС І МОП ДО АДМІНІСТРУВАННЯ ТА ЛЕГАЛІЗАЦІЇ ПРАЦІ БЕЗ ДЕКЛАРУВАННЯ В УКРАЇНІ
Л.Г. Богуш
9-14
PDF
КРИТИЧНИЙ АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОГО КЛІМАТУ В ЕКОНОМІЦІ УКРАЇНИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОСТУЛАТИ
М.М. Вакулич
15-19
PDF
ЕКОНОМІЧНІ ІНСТРУМЕНТИ ОБЛІКОВО-КОНТРОЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТОВАРАМИ КРИТИЧНОГО ІМПОРТУ
С.М. Кваша, Н.Л. Савченко
20-27
PDF
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ПАЛИВНО-МАСТИЛЬНИМИ МАТЕРІАЛАМИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗМЕНШЕННЯ РИЗИКІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРОБІЗНЕСУ
О.В. Лега, Н.А. Канцедал, О.С. Богаєнко
28-36
PDF
ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
О.В. Лега, Н.А. Канцедал, А.М. Пешков
37-44
PDF
ЕКОНОМІЧНА СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ БІРЖОВОЇ КОН’ЮНКТУРИ НА ОРГАНІЗОВАНИХ ТОВАРНИХ РИНКАХ
А.І. Масло
45-49
PDF
ДО ПИТАННЯ РИЗИКІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ДРУКОВАНИХ ЗМІ
Т.В. Мірзоєва, М.О. Старенький
50-55
PDF
ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ РИНКУ ПРАЦІ РЕГІОНУ
Т.В. Мірошніченко
56-60
PDF
РИНОК ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ОСВІТНІ SMART-ТЕХНОЛОГІЇ
І.Б. Романич, І.С. Панченко, С.В. Бундзяк
61-68
PDF
МОНІТОРИНГ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ
І.В. Федулова, Д.М. Єрістов
69-74
PDF
МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО КАПІТАЛУ
І.С. Юрко
75-80
PDF
Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
ВПЛИВ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ НА МОНЕТАРНУ ПОЛІТИКУ УКРАЇНИ
О.Ю. Березіна, Л.В. Бережна, Н.В. Бойніцка, І.Г. Гончаренко
81-88
PDF (English)
ІННОВАЦІЙНІ ФІНАНСОВІ МОДЕЛІ ДЛЯ СТАРТАПІВ: СТРАТЕГІЇ СТАЛОГО ЗРОСТАННЯ ТА ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ
А.В. Євтушок
89-95
PDF
ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНИХ ДІДЖИТАЛ ІНСТРУМЕНТІВ БАНКУ, ЯК СКЛАДОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ БАНКІВСЬКОГО БІЗНЕСУ
Н.С. Козій, Я.Г. Підсосонна, В.С. Резнік
96-101
PDF
ФІНАНСУВАННЯ ПРОЕКТІВ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Г.О. Кришталь, С.В. Хіміч
102-106
PDF
Менеджмент
УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОЮ БЕЗПЕКОЮ РЕГІОНУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНСТРУМЕНТІВ КОНТРОЛІНГУ
Н.В. Андрушкевич, С.В. Фімяр, С.Г. Сімаков
107-111
PDF
ВІТЧИЗНЯНИЙ ВИМІР ESG-ТРАНСФОРМАЦІЇ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ
І.О. Ворончак, Т.А. Коцко, О.М. Свінцов
112-118
PDF
УПРАВЛІННЯ ІНВЕСТИЦІЙНО-ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
В.В. Дергачова, А.О. Васянович
119-124
PDF
ІННОВАЦІЙНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УПРАВЛІННІ ЕФЕКТИВНІСТЮ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О.О. Зеркіна, Ю.І. Дишкантюк
125-129
PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ТРАКТУВАННЯ ПОНЯТТЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
О.Б. Каламан, О.О. Зеркіна
130-135
PDF
БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІІ: ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА РЕГІОНАЛЬНІ ФАКТОРИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Н.В. Кузьминчук, О.Ю. Литовченко, Г.І. Писаревська
136-140
PDF
ІНСТРУМЕНТИ, ТЕХНОЛОГІЇ ТА МОДЕЛІ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕСУ В КОНТЕКСТІ ТЕОРІЇ БІЗНЕС-ОРГАНІЗАЦІЙ
К.Л. Нетудихата
141-145
PDF
МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТНИМИ ПЕРЕВАГАМИ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОСНОВНИЙ ЧИННИК РЕАЛІЗАЦІЇ ЙОГО ПОТЕНЦІАЛУ В КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Д.О. Онопрієнко
146-153
PDF
СУЧАСНІ УПРАВЛІНСЬКІ ТА ПРАВОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЕКОНОМІКИ
О.І. Хлебинська, Г.М. Дергачова
154-160
PDF
СВІТОВІ ТРЕНДИ ІМПАКТ-ІНВЕСТУВАННЯ
М.О. Чупріна, В.О. Мельник
161-166
PDF (English)
ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСАД ХОЛІЗМУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ ЗА КРИТИЧНО ВИСОКОГО РІВНЯ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
А.М. Штангрет, О.В. Караїм
167-171
PDF
Маркетинг
ІННОВАЦІЙНО-КЛАСТЕРНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ, ПЕРЕВАГИ Й ОБМЕЖЕННЯ
І.Б. Бабух
172-176
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ НА РИНКУ ЕНЕРГЕТИЧНИХ ПОСЛУГ
О.М. Вовчанська, В.Г. Барбітов
177-182
PDF
КОНЦЕПЦІЯ ТА ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
С.М. Демидюк, Р.М. Стрільчук, С.О. Крайчук
183-188
PDF (English)
ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
Н.Р. Кордзая
189-192
PDF
СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ НА ПІДСТАВІ РЕЗУЛЬТАТІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
С.В. Петровський, І.В. Городняк
193-197
PDF
Підприємництво та торгівля
ДИДЖИТАЛІЗАЦІЯ ТА ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ЯК ЕЛЕМЕНТИ СТАЛОГО ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ ТА ГРОМАД
О.Г. Булуй, М.Ф. Плотнікова
198-204
PDF
ПЕРСПЕКТИВИ ЕКСПОРТУ ЗЕРНА УКРАЇНСЬКИХ НІШЕВИХ КУЛЬТУР
М.М. Ільчук, Л.О. Березовська
205-210
PDF
СИНЕРГІЯ ТЕХНОЛОГІЙ ТА КАНАЛІВ ПРОДАЖУ ЯК ДРАЙВЕР КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОСТІ
О.О. Кавун, М.О. Белінський
211-217
PDF
НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ ПРОДОВОЛЬЧИМИ ТОВАРАМИ В УМОВАХ КОНКУРЕНЦІЇ
С.І. Терещенко, Н.В. Дегтярь
218-225
PDF
АНТИКРИЗОВІ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ У ВОЄННИХ УМОВАХ
Р.С. Шаранов
226-230
PDF
Міжнародні економічні відносини
РОЛЬ ТА РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ В ЄВРОПІ
М.В. Когут, Є.Ю. Лень
231-236
PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ СТАТИСТИКИ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ ТА СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Т.М. Паламарчук, О.Д. Ковальчук, О.П. Русак
237-245
PDF
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ЛОГІСТИКИ У ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
В.В. Марценюк, М.В. Марценюк
246-249
PDF
КОРПОРАТИВНА ЕТИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДТРИМАННЯ ЕФЕТИВНОГО УПРАВЛІННЯ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ
А.І. Омельченко
250-253
PDF
Переглянути всі випуски
Мова
English
Українська