ОСОБЛИВОСТІ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ В2В СЕКТОРУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Анотація
Мета даної статті полягає у визначенні особливостей комплексу просування підприємств В2В сектору в сучасних умовах господарювання. Методика дослідження. Під час проведення дослідження застосовувалися наступні методи дослідження: абстрактно-логічний, системно-структурний, метод аналогій, структурованих і неструктурованих спостережень. Результати. В даній статті зазначені основні фактори, які впливають на особливості маркетингової діяльності в В2В секторі. Визначені основні рекламні канали, які застосовуються В2В підприємствами. Надана характеристика та особливості застосування для кожного з каналів просування. Зазначені тенденції, які прослідковуються в рекламній діяльності підприємств В2В сектору. Практична значущість результатів дослідження. Результати проведеного дослідження можуть бути цінними для підприємств, що функціонують в В2В секторі для структуризації маркетингових активностей та підвищення ефективності маркетингової діяльності в наявних турбулентних умовах господарювання.
Посилання
Бойчук І.В. В2В маркетинг як сучасний напрям розвитку підприємств. Економіка та суспільство. 2018. № 18. С. 272–278.
Карпенко Н.В., Іваннікова М.М., Білоусько Т.М., Трайно В.М., Захаренко-Селезньова А.М. Маркетинг в галузях і сферах економіки України. Науковий вісник полтавського університету економіки і торгівлі. 2022. № 2 (106). С. 96–102.
The CMO’s Guide to Crafting a Marketing Budget. URL: https://www.gartner.com/en/marketing/topics/marketing-budget
Пунін Ю.О., Федорченко А.В. Особливості інтернет-маркетингу в секторі В2В. В2В МАРКЕТИНГ: Збірник наукових праць. XIІ Всеукраїнської конференції, м. Київ, 17 квітня 2017 р. Київ : КПІ ім. І. Сікорського, 2018. С. 73–75.
Karpenko N., Ivannikova M. Digital marketing technologies for small and medium enterprises. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». 2021. № 18. C. 114–118.
Дикань В.А., Язвінська Н.В. Застосування наскрізної аналітики для оцінки ефективності стратегії просування в інтернеті. В2В МАРКЕТИНГ : Збірник наукових праць. XIІ Всеукраїнської конференції, м. Київ, 17 квітня 2017 р. Київ : КПІ ім. І. Сікорського, 2018. С. 88–89.
Старицький Т.М. Використання сучасного інструментарію та технологій В2В-маркетингу. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. № 7. С. 493–496.
The Future of Marketing: 5 Trends and Predictions for 2024 and Beyond. URL : https://www.gartner.com/en/marketing/topics/top-trends-and-predictions-for-the-future-of-marketing
Glover R. 8 Important B2B Marketing Trends for 2024. URL : https://www.wordstream.com/blog/b2b-marketing-trends-2024 (дата звернення 11.02.2024)
Брадулов П.О., Ординський В.І. Стратегія застосування інструментів Інтернет-маркетингу для В2В сектора. Бізнес Інформ. 2020. № 8. С. 251–259.
Ніколаєнко І.В., Гальченко В.І. Особливості інтернет-продажів в В2В-секторі. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2021. № 6 (123). С. 58–62.
Boichuk I. V. (2018) B2B marketynh yak suchasnyi napriam rozvytku pidpryiemstv [B2B Marketing as a Modern Direction of Enterprise Development]. Ekonomika ta suspilstvo ‒ Economy and Society, no. 18, pp. 272–278. (in Ukrainian)
Karpenko N. V., Ivannikova M. M., Bilousko T. M., Traino V.M., Zakharenko-Seleznova A. M. (2022) Marketynh v haluziakh i sferakh ekonomiky Ukrainy [Marketing in Branches and Spheres of Economy of Ukraine]. Naukovyi visnyk poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli ‒ Scientific Bulletin of the Poltava University of Economics and Trade, no. 2 (106), pp. 96–102. (in Ukrainian)
The CMO’s Guide to Crafting a Marketing Budget. Available at: https://www.gartner.com/en/marketing/topics/marketing-budget
Punin Yu. O., Fedorchenko A. V. (2018) Osoblyvosti internet-marketynhu v sektori B2B [Features of Internet Marketing in the B2B Sector]. B2B MARKETYNH : Zbirnyk naukovykh prats. XII Vseukrainskoi konferentsii ‒ Collection of Scientific Works. XII All-Ukrainian Conference «B2B MARKETING». Kyiv: KPI im. I. Sikorskoho, pp. 73–75. (in Ukrainian)
Karpenko N., Ivannikova M. (2021) Digital marketing technologies for small and medium enterprises. Ekonomichnyi visnyk NTUU «Kyivskyi politekhnichnyi instytut» ‒ Economic Bulletin of NTUU «Kyiv Polytechnic Institute», no. 18, pp. 114–118.
Dykan V. A., Yazvinska N. V. (2018) Zastosuvannia naskriznoi analityky dlia otsinky efektyvnosti stratehii prosuvannia v interneti [Application of End-to-end Analytics to Evaluate the Effectiveness of the Internet Promotion Strategy]. B2B MARKETYNH : Zbirnyk naukovykh prats. XII Vseukrainskoi konferentsii ‒ Collection of Scientific Works. XII All-Ukrainian Conference «B2B MARKETING». Kyiv: KPI im. I. Sikorskoho, pp. 88–89. (in Ukrainian)
Starytskyi T. M. (2015) Vykorystannia suchasnoho instrumentariiu ta tekhnolohii B2B-marketynhu [Use of Modern B2B Marketing Tools and Technologies]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky ‒ Global and National Economic Problems, no. 7, pp. 493–496. (in Ukrainian)
The Future of Marketing: 5 Trends and Predictions for 2024 and Beyond. Available at: https://www.gartner.com/en/marketing/topics/top-trends-and-predictions-for-the-future-of-marketing
Glover R. 8 Important B2B Marketing Trends for 2024. Available at: https://www.wordstream.com/blog/b2b-marketing-trends-2024
Bradulov P. O., Ordynskyi V. I. (2020) Stratehiia zastosuvannia instrumentiv Internet-marketynhu dlia B2B sektora [The strategy of using Internet marketing tools for the B2B sector]. Biznes Inform ‒ Business Inform, no. 8, pp. 251–259. (in Ukrainian)
Nikolaienko I. V., Halchenko V. I. (2021) Osoblyvosti internet-prodazhiv v B2B-sektori [Peculiarities of Internet Sales in the B2B Sector]. Derzhava ta rehiony. Seriia: Ekonomika ta pidpryiemnytstvo ‒ State and Regions. Series: Economy and Entrepreneurship, no. 6 (123), pp. 58–62. (in Ukrainian)