ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
В статті надана сутнісна характеристика збутової політики та системи маркетингу, окреслені проблеми сучасних аграрних підприємств, представлена послідовність та методи аналізу ефективності продажів. В практичній частині проведена діагностика економічної та збутової діяльності аграрних підприємств, а також сформовано ряд пропозицій стосовно організації збутової політики та удосконалення маркетингової діяльності. Встановлено, що збут характеризується сукупністю організаційно-управлінських рішень щодо створення попиту та стимулювання збуту з метою найкращого задоволення потреб в умовах невизначеності зовнішніх і внутрішніх факторів для постачальника і споживача. Відповідно, для формування системи збуту виробник повинен орієнтуватися на споживача та розробити систему маркетингу, яка найкраще йому підходить.
Посилання
Кравченко М.С. Аналіз сучасного стану розвитку торгівельної галузі України. Вісник Приазовського державного технічного університету: зб. наукових праць. 2016. Вип. 31. Т. 2. С. 139–145.
Глазкова К.О. Проблеми збутової політики сучасних українських підприємств. Бюлетень КНУТД. 2014. № 3. С. 102–107.
Ямкова О.М. Зміст формування збутової політики промислового підприємства підприємств. Економіка та управління. 2012. № 2. С. 52–59. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_2_12 (дата звернення: 07.04.2022).
Терентьєва Н.В. Управління збутовою діяльністю в управлінні підприємством система. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/ (дата звернення: 07.04.2023).
Спаський Г.В. Стан, проблеми та шляхи підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств в умовах євроінтеграції. Економіка АПК. 2017. № 9. С. 49–59.
Багорка М.О., Квасова Л.С., Кравець О.В. Формування маркетингової системи збуту продукції аграрного підприємства. Приазовський економічний вісник. 2023. № 1(33). С. 14–21. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-4263/2023-1-3
Багорка М.О., Юрченко Н.І. Розробка шляхів адаптації сільськогосподарських підприємств до змін у маркетинговому конкурентному середовищі. Економіка та суспільство. 2023. № 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-69
Kravchenko M.S. (2016). Analiz suchasnoho stanu rozvytku torhivel'noyi haluzi Ukrayiny [Analysis of the current state of development of the trade sector of Ukraine]. Bulletin of the Azov State Technical University: a collection of scientific papers, no. 31, vol. 2, pp. 139–145.
Hlazkova K.O. (2014). Problemy zbutovoi polityky suchasnykh ukrainskykh pidpryiemstv [Problems of sales policy of modern Ukrainian enterprises]. Bulletin of KNUTD, no 3, pp. 102–107.
Yamkova O.M. (2012). Zmist formuvannia zbutovoi polityky promyslovoho pidpryiemstva pidpryiemstv [The content of the formation of the sales policy of the industrial enterprise of enterprises]. Economics and management, no 2, pp. 52–59. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_2_12 (accessed: 07.04.2023).
Terentieva N. V. (2022). Upravlinnia zbutovoiu diialnistiu v upravlinni pidpryiemstvom systema [Management of sales activities in enterprise management system]. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/ (accessed: 07.04.2023).
Spaskyi H.V. (2017). Stan, problemy ta shliakhy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti ahrarnykh pidpryiemstv v umovakh yevrointehratsii [The state, problems and ways of increasing the competitiveness of agricultural enterprises in the conditions of European integration]. Economy of agro-industrial complex, no 9, pp. 49–59.
Bahorka M.O., Kvasova L.S., Kravets O.V. Formuvannia marketynhovoi systemy zbutu produktsii ahrarnoho pidpryiemstva [Formation of a marketing system for the sale of products of an agricultural enterprise]. Scientific journal "Priazov Economic Herald", no 1 (33), pp. 14–21. DOI: https://doi.org/10.32782/2522-4263/2023-1-3
Bahorka M.O., Yurchenko N.I. (2023). Rozrobka shliakhiv adaptatsii silskohospodarskykh pidpryiemstv do zmin u marketynhovomu konkurentnomu seredovyshchi [Development of ways of adaptation of agricultural enterprises to changes in the marketing competitive environment]. Economy and society, no. 48. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-48-69