БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІІ: ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА РЕГІОНАЛЬНІ ФАКТОРИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Ключові слова: бізнес-комунікації, організаційне забезпечення, регіональні фактори, комунікаційні стратегії, конкурентоспроможність, розвиток

Анотація

Стаття присвячена дослідженню організаційного забезпечення бізнес-комунікацій та впливу регіональних факторів на стратегічний розвиток конкурентоспроможності підприємств. Визначено, що ефективні бізнес-комунікації є критичним елементом успіху організації в умовах глобалізації та цифрових змін. Розглянуто основні етапи організаційного забезпечення, включаючи структуру комунікацій, вибір технологічних інструментів і необхідність підготовки персоналу. Також акцентовано увагу на важливості врахування регіональних особливостей, таких як культурні, економічні та соціально-політичні фактори, що впливають на вибір комунікаційних стратегій. Наведено приклади, як адаптація стратегій до локальних умов допомагає підвищити ефективність бізнес-комунікацій і конкурентоспроможність підприємств на міжнародних ринках.

Посилання

Harvard Business Review. The Importance of Communication in Business Leadership. 2020. Retrieved from https://hbr.org/ (дата звернення 28.01.2025).

Кузьминчук Н., Писаревська Г., Литовченко О. Управління розвитком бізнес-комунікацій як основа підвищення конкурентоспроможності підприємницьких мереж. Право та інновації. 2024. № 3 (47). C. 144–150. DOI: https://doi.org/10.37772/2518-1718-2024-3(47)-21 (дата звернення: 27.01.2025).

Gartner. IT Spending on Communication Infrastructure: Global Insights. 2021. URL: https://www.gartner.com/en (дата звернення: 27.01.2025).

Statista. Digital Communication Tools in Companies Worldwide. 2023. URL: https://www.statista.com/statistics/ (дата звернення: 27.01.2025).

McKinsey & Company. Global Business Communication: Trends and Regional Adaptation. 2022. URL: https://www.mckinsey.com/ (дата звернення: 30.01.2025).

Приварникова І.Ю. Голей Ю.М. Сучасні бізнес-комунікації з представниками європейських країн: порівняльний крос-культурний аналіз. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2023. Вип. 56. С. 41-48. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2023_56_8 (дата звернення: 27.01.2025).

Єлейко І., Данилюк Х. Вплив культури на формування бізнес-стратегії у процесі інтернаціоналізації компаній. Вісник Львівського університету. Серія: Міжнародні відносини. 2012. Вип. 30. С. 288-300. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2012_30_35 (дата звернення: 27.01.2025).

Gray Nathan. Overview of the Impact and Influence of National Culture on International Business. Business Journal for Entrepreneurs. 2008. № 4. Р. 5–22.

Delecta J., Raman C. Cultural Communication Barriers in Workplace. International Journal of Management. 2015. Vol. 6. Is. 1. Р. 348–351.

Hofstede G. Dimensionalizing Cultures: The Hofstede Model in Context. Online Readings in Psychology and Culture. 2011. № 2(1). URL: http://scholarworks.gvsu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1014&context=orpc (дата звернення: 27.01.2025).

11. Melewar T. The Role of Corporate Communication in International Business. 2010. P. 89. URL: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/13563280510578196/full/html (дата звернення: 28.12.2024).

Kotler P., Keller K. Marketing Management. 2016. P. 112. URL: https://library.uniq.edu.iq/storage/books/file/kotler_keller_-_marketing_management_14th_edition/1666787488kotler_keller_-_marketing_management_14th_edition.pdf (дата звернення 27.12.2024).

Близнюк Т.П. Крос-культурні особливості менеджменту сучасної мультинаціональної організації : монографія. Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2017. 296 с. URL: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26203 (дата звернення 27.01.2025).

Harvard Business Review. The Importance of Communication in Business Leadership. 2020. Retrieved from https://hbr.org/ (accessed January 28, 2025).

Kuzmynchuk N., Pysarevska H., Lytovchenko O. (2024) Upravlinnia rozvytkom biznes-komunikatsii yak osnova pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemnytskykh merezh [Management of the development of business communications as a basis for increasing the competitiveness of business networks]. Law and innovation, no. 3(47), pp. 144–150. DOI: https://doi.org/10.37772/2518-1718-2024-3(47)-21 (accessed January 27, 2025).

Gartner. IT Spending on Communication Infrastructure: Global Insights. (2021). Available at: https://www.gartner.com/en (accessed January 28, 2025).

Statista. Digital Communication Tools in Companies Worldwide. (2023). Available at: https://www.statista.com/statistics/ (accessed January 28, 2025).

McKinsey & Company. Global Business Communication: Trends and Regional Adaptation. (2022). Available at: https://www.mckinsey.com/ (accessed January 30, 2025).

Pryvarnykova I., Holei Yu. (2023) Suchasni biznes-komunikatsii z predstavnykamy yevropeiskykh krain: porivnialnyi kros-kulturnyi analiz [Modern business communications with representatives of European countries: a comparative cross-cultural analysis]. Scientific Bulletin of the International Humanitarian University. Series: Economics and management, no. 56, pp. 41- 48. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2023_56_8 (accessed January 28, 2025).

Yeleiko I., Danyliuk Kh. (2012) Vplyv kultury na formuvannia biznes-stratehii u protsesi internatsionalizatsii kompanii [The influence of culture on the formation of business strategy in the process of internationalization of companies]. Bulletin of Lviv University. Series: International relations no. 30, pp. 288-300. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Mv_2012_30_35 (accessed January 28, 2025).

Gray Nathan (2008) Overview of the Impact and Influence of National Culture on International Business. Business Journal for Entrepreneurs, no. 4, pp. 5–22.

Delecta J., Raman C. (2015) Cultural Communication Barriers in Workplace. International Journal of Management, vol. 6, is. 1, pp. 348–351.

Hofstede G. (2011) Dimensionalizing Cultures: The Hofstede Model in Context. Online Readings in Psychology and Culture, no. 2(1). Available at: http://scholarworks.gvsu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1014&context=orpc (accessed January 28, 2025).

Melewar T. (2010) The Role of Corporate Communication in International Business, p. 89. Available at: https://www.emerald.com/insight/content/doi/10.1108/13563280510578196/full/html

Kotler P., Keller K. (2016) Marketing Management, p. 112. Available at: https://library.uniq.edu.iq/storage/books/file/kotler_keller_-_marketing_management_14th_edition/1666787488kotler_keller_-_marketing_management_14th_edition.pdf

Blyzniuk T. P. (2017) Kros-kulturni osoblyvosti menedzhmentu suchasnoi multynatsionalnoi orhanizatsii : monohrafiia [Cross-cultural features of the management of a modern multinational organization: monograph]. Kharkiv: FOP Liburkina L.M., 296 p.

Опубліковано
2025-02-28
Як цитувати
Кузьминчук, Н., Литовченко, О., & Писаревська, Г. (2025). БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІІ: ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА РЕГІОНАЛЬНІ ФАКТОРИ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Підприємництво та інновації, (34), 136-140. https://doi.org/10.32782/2415-3583/34.21