СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ

Ключові слова: соціально відповідальний маркетинг, люди з обмеженими можливостями, трудовий потенціал, інклюзивні програми, інноваційні підходи, маркетингова кампанія

Анотація

Стаття досліджує вплив соціально відповідального маркетингу (СВМ) на розвиток потенціалу людей з обмеженими можливостями. Дослідження спрямоване на визначення того, як маркетингові стратегії та інструменти можуть бути використані для підвищення рівня соціальної інтеграції, покращення якості життя та забезпечення рівних можливостей для людей з інвалідністю. Стаття акцентує увагу на соціально-економічному стані людей з обмеженими можливостями як одній з ключових проблем сучасного суспільства. Визначено, що соціально відповідальний бізнес може відігравати важливу роль у підтримці розвитку потенціалу людей з обмеженими можливостями через впровадження програм корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та підвищення обізнаності суспільства про потреби цієї групи. Було доведено що маркетингові стратегії відіграють вирішальну роль у підтримці людей з обмеженими можливостями.

Посилання

Бочко О.Ю. Модернізація пріоритетів соціально відповідального бізнесу у період війни. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: тези доповідей XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. 276 с. С. 33–34.

Грохова Т. Розвиток соціально відповідального маркетингу. Чому компаніям слід просувати себе «відповідально». URL: http://iqholding.com.ua/articles/rozvitok-sotsialno-vidpovidalnogo-marketingu-chomu-kompaniyam-slid-prosuvati-sebe-«vidpov-0о

Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу : монографія / за заг. редакцією М.П. Буковинської. Київ : ЦП «Компринт», 2015. 297 с.

Лихолат С.М. Аналіз реалізації принципів корпоративної соціальної відповідальності в практичній діяльності підприємств. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. Серія економічна. Серія юридична. 2022. № 34. C. 238–245.

Ляшук К., Гордовський А. Соціальний маркетинг і соціальна відповідальність бізнесу. Трансформаційна економіка. 2023. № 2(02). С. 34–37. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-2-6

Македон В.В., Маковецька А.О. Інформаційне забезпечення економічної безпеки підприємств в умовах ринкової нестабільності. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". 2023. № 12. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-12-9477

Македон В.В., Байлова О.О. Планування і організація впровадження цифрових технологій в діяльність промислових підприємств. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2023. Випуск 47. C. 16–26. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2023-47-3

Македон В.В., Валіков В.П., Рябик Г.Є. Розвиток світового ринку ділових інтелектуальних послуг під впливом економіки 4.0. Нобелівський вісник. 2019. № 1. С. 59–72. DOI: https://doi.org/10.32342/2616-3853-2019-2-12-7

Македон В.В., Валіков В.П., Федьора С.С. Удосконалення управління промисловими підприємствами на основі стратегій інноваційного розвитку. Європейський вектор економічного розвитку. 2019. № 1. С. 108–125.

Македон В.В., Чабаненко А.В. Факторні складові цифровізації глобальної економіки та макроекономічних систем країн світу. Ефективна економіка. 2022. № 1. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2022.1.11

Решміділова С.Л. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент формування трудового колективу. Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України: тези доп. ХІV міжнар. наук.-практ. конф. Хмельницький–Сатанів, 28–30 листоп. 2019 р. Хмельницький : ХНУ, 228 с.

Ahluwalia S. A critique of corporate social responsibility in light of classical economics. AMS Review. 2022. No 12. P. 25–29. DOI: https://doi.org/10.1007/s13162-022-00224-4

Makedon V., Valikov V., Kurinnaya I., Koshlyak E. Strategic innovative development of the enterprises: theory and methodology. Scientific journal Economics and finance. 2019. Issue 2. P. 52–62.

Sanclemente-Tellez J. Marketing and Corporate Social Responsibility (CSR). Moving between broadening the concept of marketing and social factors as a marketing strategy. Spanish Journal of Marketing ESIC. 2017. No 21. P. 4–25. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sjme.2017.05.001

Bochko O. Iu. (2022) Modernizatsiia priorytetiv sotsialno vidpovidalnoho biznesu u period viiny [Modernising the priorities of socially responsible business in times of war]. Marketynh i lohistyka v systemi menedzhmentu: tezy dopovidei XIV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 276 p., pp. 33–34.

Horokhova T. (2020) Rozvytok sotsialno vidpovidalnoho marketynhu. Chomu kompaniyam slid prosuvaty sebe «vidpovidalno» [Development of socially responsible marketing. Why companies should promote themselves "responsibly"]. Available at: http://iqholding.com.ua/articles/rozvitok-sotsialno-vidpovidalnogo-marketingu-chomu-kompaniyam-slid-prosuvati-sebe-«vidpov-0 (accessed July 8, 2024).

Bukovynskoyi M. P. (2015) Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist biznesu [Corporate social responsibility of business]: monohrafiya / za zah. redaktsiyeyu M.P. Bukovynskoyi. Kyiv: TSP «Komprynt», 297 р.

Lykholat S. M. (2022) Analiz realizatsiyi pryntsypiv korporatyvnoyi sotsialʹnoyi vidpovidalʹnosti v praktychniy diyalʹnosti pidpryyemstv [Analysis of the implementation of the principles of corporate social responsibility in the practical activities of enterprises]. Naukovi zapysky Lʹvivsʹkoho universytetu biznesu ta prava. Seriya ekonomichna. Seriya yurydychna, no. 34, pp. 238–245.

Lyashuk K., & Hordovsʹkyy A. (2023) Sotsialʹnyy marketynh i sotsialʹna vidpovidalʹnistʹ biznesu [Social marketing and social responsibility of business]. Transformatsiyna ekonomika, no. (2 (02), pp. 34–37. DOI: https://doi.org/10.32782/2786-8141/2023-2-6

Makedon V. V., Bailova O. O. (2023) Planuvannya i orhanizatsiya vprovadzhennya syfrovykh tekhnolohiy v diyalʹnistʹ promyslovykh pidpryyemstv [Planning and organizing the implementation of digital technologies in the activities of industrial enterprises]. Scientific Bulletin of Kherson State University. Series "Economic Sciences", issue 47, pp. 16–26. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2023-47-3

Makedon V. V., Makovetsʹka A. O. (2023) Informatsiyne zabezpechennya ekonomichnoyi bezpeky pidpryyemstv v umovakh rynkovoyi nestabilʹnosti [Information provision of economic security of enterprises in conditions of market instability]. Mizhnarodnyy naukovyy zhurnal "Internauka". Seriya: "Ekonomichni nauky", no. 12. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-12-9477

Makedon V. V., Valikov V. P., Ryabyk G. E. (2019) Rozvytok svitovoho rynku dilovykh intelektualʹnykh posluh pid vplyvom ekonomiky 4.0 [Development of the world market of business intellectual services under the influence of economy 4.0]. Nobelevskiy vestnik, no. 1, pp. 59–72. DOI: https://doi.org/10.32342/2616-3853-2019-2-12-7

Makedon V. V., Valikov V. P., Fedyora S. S. (2019) Udoskonalennya upravlinnya promyslovymy pidpryyemstvamy na osnovi stratehiy innovatsiynoho rozvytku [Improving the management of industrial enterprises based on innovative development strategies]. European vector of economic development, no. 1, pp. 108–125.

Makedon V. and Chabanenko A. (2022) Faktorni skladovi tsyfrovizatsiyi hlobalʹnoyi ekonomiky ta makroekonomichnykh system krayin svitu [Factor components of digitalization of the global economy and macroeconomic systems of countries]. Efektyvna ekonomika, vol. 1. DOI: https://doi.org/10.32702/2307-2105-2022.1.11

Reshmidilova S. L. (November 28-30, 2019) Sotsialʹno-vidpovidalʹnyy marketynh yak instrument formuvannya trudovoho kolektyvu [Socially responsible marketing as a tool for forming the workforce.]. Marketynhovi tekhnolohiyi v umovakh hlobalizatsiyi ekonomiky Ukrayiny : tezy dop. KHIV mizhnar. nauk.-prakt. konf. Khmelʹnytsʹkyy–Sataniv. Khmelʹnytsʹkyy: KHNU.

Ahluwalia S. (2022) A critique of corporate social responsibility in light of classical economics. AMS Review, no. 12, pp. 25–29. DOI: https://doi.org/10.1007/s13162-022-00224-4

Makedon V., Valikov V., Kurinnaya I., Koshlyak E. (2019) Strategic innovative development of the enterprises: theory and methodology. Scientific journal Economics and finance, issue 2, pp. 52–62.

Sanclemente-Tellez J. (2017) Marketing and Corporate Social Responsibility (CSR). Moving between broadening the concept of marketing and social factors as a marketing strategy. Spanish Journal of Marketing ESIC, no. 21, pp. 4–25. DOI: https://doi.org/10.1016/j.sjme.2017.05.001

Опубліковано
2024-07-31
Як цитувати
Македон, В. (2024). СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ ЛЮДЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ. Підприємництво та інновації, (32), 9-13. https://doi.org/10.32782/2415-3583/32.1