ФОРМУВАННЯ ВІДДАНОСТІ БРЕНДУ НА ОСНОВІ ОМНІКАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ

  • Т.В. Князєва Національний авіаційний університет
  • Г.С. Деревянкіна Національний авіаційний університет
Ключові слова: бренд, відданість бренду, канали взаємодії, лояльність, омнікальний маркетинг, точки взаємодії

Анотація

У статті, в результаті проведеного дослідження, встановлено, що лояльність бренду на міжнародному ринку потрібно розглядати як динамічну характеристику його розвитку у розрізі омнікального маркетингу. Очевидно, що дедалі більше клієнтів здійснюють купівлі через мобільні телефони, підприємствам вкрай необхідно сконцентрувати свою багатоканальну стратегію навколо мобільних пристроїв. Доведено, що збільшення впізнаваності компанії досягається шляхом омнікального маркетингу. Встановлено точки взаємодії та канали впливу на 5 етапах, що впливають на формування лояльності бренду. Досліджено схему руху клієнта, що йде шляхом покупця. Визначено, що системність в інформаційному супроводженні бренду у соціальних мережах, її взаємодія із структурними елементами кадрового, матеріального потенціалу підприємства дає можливість популяризувати його на ринку з урахуванням реального внеску можливостей бренду в кінцеві результати його діяльності. Вказано на необхідність поліпшення й інтеграції найважливіших точок взаємодії й каналів впливу.

Посилання

Беквіт Г. Продаючи невидиме. Керівництво з сучасного маркетингу послуг. Київ : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. 198 с.

Гончарук Я. В. Маркетингові комунікації : навчальний посібник. Київ : КНЕУ, 2019. С. 197-214.

Каплунов Д. О. Королі соціальних мереж. Київ : Book Chef, 2022. 432 с.

Мюнстер М. Данський поведінковий дизайн. Як творити зміни у реальному світі. Харків : Фоліо, 2021. 270 с.

Пайн ІІ Б. Дж., Ґілмор Дж. Г. Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта. Харків : Vivat, 2021. 416 с.

Прает Ван Д. Несвідомий брендинг. Харків : Фабула, 2020. 304 с.

Роулз Д. Цифровий брендинг. Харків : Фабула, 2020. 256 с.

Траут Дж., Райс Ел. Маркетингові війни. Харків : Фабула, 2019. 240 с.

УНІАН (Українське Незалежне Інформаційне Агентство Новин). URL: http://www.unian.ua

Шарп Б. Як зростають бренди: чого не знають маркетологи. Київ : Наш формат, 2019. 240 с.

Bekvit G. (2018) Prodayuchy nevydyme. Kerivnytstvo z suchasnoho marketynhu posluh [Selling invisible. Guide to Contemporary Marketing Services]. Kyiv: Family Leisure Club. (in Ukrainian)

Honcharuk Y.V. (2019) Marketynhovi komunikatsii [Marketing communications]. Kyiv: KNEU named after Vadym Hetman. (in Ukrainian)

Kaplunov D.O. (2022) Koroli sotsialnykh merezh [Kings of social networks]. Kyiv: Book Chef. (in Ukrainian)

Münster M. (2021) Danskyi povedinkovyi dyzain. Yak tvoryty zminy u realnomu sviti [Danish Behavioral Design. How to create changes in the real world]. Kharkiv: Folio. (in Ukrainian)

Pine II B. J., Gilmore J. G. (2021) Ekonomika vrazhen: bytva za chas, uvahu ta hroshi kliienta [The economy of impressions: the battle for the customer's time, attention and money]. Kharkiv: Vivat. (in Ukrainian)

Praet Van D. (2020) Nesvidomyi brendynh [Unconscious branding]. Kharkiv: Fabula. (in Ukrainian)

Rawls D. (2020) Tsyfrovyi brendynh [Digital branding]. Kharkiv: Fabula. (in Ukrainian)

Trout J., Rice L. (2019) Marketynhovi viiny [Marketing wars]. Kharkiv: Fabula. (in Ukrainian)

UNIAN (Ukrainian Independent News Agency of News) [Electronic resource]. – Mode of access: http://www.unian.ua

Sharp B. (2019) Yak zrostaiut brendy [How Brands Grow]. Kyiv: Our Format. (in Ukrainian)

Опубліковано
2022-10-04
Як цитувати
Князєва, Т., & Деревянкіна, Г. (2022). ФОРМУВАННЯ ВІДДАНОСТІ БРЕНДУ НА ОСНОВІ ОМНІКАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ. Підприємництво та інновації, (25), 51-55. https://doi.org/10.32782/2415-3583/25.8
Розділ
Економіка та управління підприємствами