УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КРЕДИТУВАННЯ В УМОВАХ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

  • М.О. Чупріна Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
  • Т.В. Лазоренко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» https://orcid.org/0000-0001-7895-1306
Ключові слова: електронна комерція, інформаційні технології, інноваційні технології кредитування

Анотація

У статті визначено, що саме розвиток електронних систем створює нову віртуальну реальність для ведення цілком реального бізнесу у сфері електронної комерції. Зазначено, що впровадження інноваційних технологій кредитування у сферу Інтернет-комерції зумовлено тим, що на даному етапі розвитку як української, так і світової банківської системи все більше банків збільшують пакет Інтернет-послуг. Доведено, що впровадження інноваційних технологій кредитування надає можливості значно скоротити час обробки інформації, дистанційного обслуговування клієнтів і, як наслідок, нарощування клієнтської бази. Проведено аналіз світових обсягів та визначено основні тренди розвитку електронної комерції з урахуванням умов світової пандемії COVID-19, а саме: загальна глобалізація та розмиття кордонів; використання інноваційних інформаційних технологій VR/AR; голосове керування; штучний інтелект; використання мобільних пристроїв у сфері комерції. Деталізовано нові тенденції та основні проблеми та підкреслено, що вітчизняний ринок електронної комерції дотримується загальних світових трендів зі специфічними векторами розвитку. Розглянуто приклади застосування в Україні інноваційних банківських цифрових інновацій, особливу увагу приділено основним крокам упровадження інноваційних технологій кредитними установами.

Посилання

Мошенець О.В. Інноваційні продукти і технології на ринку банківських послуг. Фінансовий ринок України. 2011. № 12. C. 7–8.

Новикова К.В., Старатович А.С., Медведева Е.О. Интернет-маркетинг и электронная коммерция : учебно-методическое пособие. Пермь : Перм. гос. нац. исслед. ун-т, 2013. 78 с.

Тардаскіна Т.М., Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. Електронна комерція : навчальний посібник. Одеса : ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2011. 243 с.

Ткачук В.О. Інноваційна політика банків на ринку банківських послуг. Економічний аналіз. 2013. Т. 14. № 2. С. 43–51.

Юдін О.М., Макарова М.В., Лавренюк Р.М. Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток : монографія. Полтава : РВВ ПУЕТ, 2011. 201 с.

Звіт з електронної комерції статистичного порталу Statista за 2020 рік. Statista : вебсайт. URL: https://www.statista.com/study/42335/ecommerce-report/ (дата звернення: 10.03.2021).

Ecommerce in Europe: €717 billionin 2020. EcommerceNewseurope : web-site. URL: https://ecommercenews.eu/ecommerce-in-europe-e717-billion-in-2020/#:~:text=Ecommerce%20in%20Europe%20is%20expected,the%20European%20ecommerce%20in%202019 (дата звернення: 15.03.2021).

E-commerce. URL: https://e-ommerce.com.ua/category/%d1%8d%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%82%d1%80%d0%be%d0%bd%d0%bd%d0%b0%d1%8f-%d0%ba%d0%be%d0%bc%d0%bc%d0%b5%d1%80%d1%86%d0%b8%d1%8f (дата звернення: 27.03.2021).

EVO.company. URL: https://evo.company (дата звернення: 20.03.2021).

Український процесінговий центр : вебсайт. URL: https://upc.ua/ua/news-ua/1657.

Moshenetsʹ O.V. (2011), «Innovative products and technologies in the banking services market», Finansovyy rynok Ukrayiny, No. 12, pp. 7-8.

Novykova K.V., Staratovych A.S. and Medvedeva E.O. (2013), Internet Marketing and E-Commerce. Study guide, Permʹ: Perm. hos. nats. yssled.un-t, 78 p.

Tardaskina T.M., Strelʹchuk Ye.M. and Tereshko Yu. (2011) V. E-commerce: a textbook, Odesa: ONAZ im. O.S. Popova, 243 p.

Tkachuk V.O. (2013), Innovatsiyna polityka bankiv na rynku bankivs'kykh posluh. Ekonomichnyy analiz: zb. nauk. Pr, Vol. 14, No. 2, pp. 43-51.

Yudin O.M., Makarova M.V. and Lavrenyuk R.M. (2011) E-commerce systems: creation, promotion and development: a monograph, Poltava: RVV PUET, 201 p.

Report on e-commerce of the statistical portal Statista for 2020 (2020), Statista: web-site, available at: :https://www.statista.com/study/42335/ecommerce-report/. (accessed 10 March 2021).

Ecommerce in Europe: €717 billion in 2020 (2020),Ecommerce News europe: web-site, available at: https://ecommercenews.eu/ecommerce-in-europe-e717-billion-in-2020/#:~:text=Ecommerce%20in%20Europe%20is%20expected,the%20European%20ecommerce%20in%202019 (accessed 15 March 2021).

E-commerce. web-site (2020), available at: https://e-ommerce.com.ua/category/%d1%8d%d0%bb%d0%b5%d0%ba%d1%82%d1%80%d0%be%d0%bd%d0%bd%d0%b0%d1%8f-%d0%ba%d0%be%d0%bc%d0%bc%d0%b5%d1%80%d1%86%d0%b8%d1%8f(accessed 27 March 2021).

EVO.company web-site (2020),available at: https://evo.company/(accessed 20 March 2021).

Ukrainian processing center: web-site (2020), available at: https://upc.ua/ua/news-ua/1657.htm (accessed 29 March 2021).

Опубліковано
2021-12-30
Як цитувати
Чупріна, М., & Лазоренко, Т. (2021). УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КРЕДИТУВАННЯ В УМОВАХ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ. Підприємництво та інновації, (21), 72-75. https://doi.org/10.37320/2415-3583/21.12
Розділ
Економіка та управління підприємствами