ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ НА МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

  • О.В. Кам’янська Міжнародний університет фінансів
  • П.В. Лобортас Міжнародний університет фінансів
Ключові слова: логістичний сервіс, принципи логістичного сервісу, організація логістичного сервісу, підприємства машинобудування

Анотація

Стаття присвячена питанням організації логістичного сервісу на машинобудівних підприємствах.Метою статті є аналіз літературних джерел з точку зору теоретичних підходів до визначення поняття «логістичний сервіс», аналізіснуючих підходів до класифікації принципів організації логістичного сервісу на підприємствах машинобудування. Результати роботи: у результаті проведеного аналізу запропоновано власних підхід до визначення поняття «логістичний сервіс» та розширено класифікацію принципів організації логістичного сервісу на машинобудівних підприємствах. Перспективи використання матеріалів дослідження: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані для подальшого вивчення проблематики організації логістичного сервісу на машинобудівних підприємствах у частині подальшого розвитку теоретичної бази та практичних досліджень у даному напрямку.

Посилання

Бутрин А.Г. Совершенствование управления процессом реализации продукции промышленного предприятия на базе логистической концепции / И.А. Баев, А.Г. Бутрин, Л.Ш. Морозова // Вестник УГТУ-УПИ. – 2006. – № 1 (72). – С. 130-136.

Гаджинский A.M. Логистика /A.M. Гаджинский. – 11-е изд., перераб. и доп. – М.: Дашков и К, 2004. – 432 с.

БауэрсоксДоналдДж. Логистика: интегрированнаяцепь поставок / ДоналдДж.Бауэрсокс, ДейвидДж. Клосс; [пер. с англ. Н.Н. Барышниковой, Б.С. Пинскера]; 2-е изд. – М. : ЗАО «Олимп-Бизнес», 2008. – 640 с.

Морозов О.Б. Основы логистической теории в практике успешного ведения современного бизнеса / О. Б. Морозов. – СПб. : СПГУ, 2006. – 256 с.

Мартин Кристофер. Маркетинговая логистика / Кристофер Мартин Кристофер, Пэк Хелен Пэк. – М. : Издательский Дом «Технологии», 2005. – 200 с..

Сергеев В.И. Управление качеством логистического сервиса / В.И. Сергеев // Логистика сегодня. – 2010. – № 1. – С. 10-16.

Есенькин Б. С. Логистика в книжном деле/ Б. С. Есенькин, М. Д. Крылова. – М. : Изд – во МГУП, 2002. – 335 с.

Magee J.F., Copacino W.C., Rosenfield D.B.Logistics Management: Integrating Marketing and Physical Distribution. – New York: John Wiley, 1985.. – 430 р.

Bernard J. LaLonde, Martha C. Cooper, and Thomas G. Noordewier. Customer Service: A Management Perspective. Oak Brook, III: The Councilof Logistics Management. – 1988. – 640 p.

Окландер М.А. Логістична система підприємства: Монографія. – Одеса: Астропринт, 2004. – 312 с.

LaLonde B.J., Zinszer P.H. CustomerService: MeaningandMeasurement. – Chicago: National CouncilofPhysicalDistributionManagement, 1976. – 321 р.

Джеймс Р. Сток. Стратегическоеуправлениелогистикой / Джеймс Р. Сток, Дуглас М.Ламберт. – М. : Инфра-М, 2005. – 830 с.

Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива / пер.сфр. / Ж.-Ж.Ламбен – М.: Наука, 1996. – с. 589.

Котлер Ф. Основымаркетинга: Пер.сангл. / Ф.Котлер – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.

Butrin A.G. Improving the management of product realization process of industrial enterprise on the basis of logistics concept. / I.A. Baev, A.G. Butrin, L.S. Morozova // Vestnic magazine of UrFU (in Russ) – 2006. – № 1 (72). – 130-136pp

Gadzhynskiy A.M. Logistics / A.M. Gadzhynskiy – 11th edition. Processing and addition – Moscow: Dashkov& co, 2004 – 432p.

DonaldJ. Bowersox. Logistics: integratedsupplychain/ Donald J.Bowersox,&David J. Closs. Trans. by N. N. Baryshnikova, & B. S. Pinskyer. Moscow: 2-nd edition – Olimp-Business (inRuss.). 2008 – 640p.

MorozovO.B. Basicsoflogisticstheorytothepracticeofsuccessfulmodernbusiness / O.B. Morozov – St. Petersburg – St. PetersburgStateUniversity. 2006 – 256p.

M. Christopher. LogisticsMarketing / MartinChristopher, HelenPeck. – M.: Technology, 2005. – 200 p.

SergeevV.I. Qualitymanagementoflogisticsservice / V.I. Sergeev // Logistics today. 2010. – 1stedition – 10-16pp.

Esenkin B. S. Logistics in book business / Esenkin B. S, Krylov M.D. Moscow: Moscow State University of Printing Arts Publisher, 2002. – 335p.

Magee J.F., Copacino W.C., Rosenfield D.B. Logistics Management: Integrating Marketing and Physical Distribution. – New York: John Wiley, 1985. –430р.

Bernard J. LaLonde, Martha C. Cooper, and Thomas G. Noordewier. Customer Service: A Management Perspective. Oak Brook, III: The Councilof Logistics Management. – 1988. – 640 p.

Oklander M. A. LogisticsSystemofanEnterprise : monograph – Odesa : Astroprynt, 2004. – 312 p. 11. Dudar, T.G. and Voloshin, R.V., FundamentalsofLogistics: Training manual

ZaborskaN.K. LogisticsBasics: Trainingmanual / N.K. Zaborska, L.E. Zhukovska – Odesa: OdesaNationalAcademyofCommunicationnamedafterO.S.Popov, 2011

LaLonde B.J., Zinszer P.H. CustomerService: MeaningandMeasurement. – Chicago: National CouncilofPhysicalDistributionManagement, 1976. – 321 р.

R. JamesStock, Douglas M. Lambert. StrategicLogisticsManagement. – Moscow: INFRA-M, 2005, – 830 p. 15. Lambin J.J. StrategicMarketing. The European perspective: translated from French. – St. : Science, 1996, 589p. 16. F. Kotler.Principles of Marketing: translatedfromEnglish. / Kotler, G.– Moscow, Progress, 1990 – 736p.

Опубліковано
2015-12-15
Як цитувати
Кам’янська, О., & Лобортас, П. (2015). ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІСТИЧНОГО СЕРВІСУ НА МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ. Підприємництво та інновації, (1), 108-116. вилучено із http://ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/38
Розділ
Практика підприємництва та інновацій