ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

  • Ю. П. Воржакова Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут»
Ключові слова: конкурентна політика, поліграфічні підприємства, ефективність, оцінка, конкурентоспроможність підприємства

Анотація

У статті проведено оцінку рівня ефективності конкурентної політики поліграфічних підприємств. Запропоновано модель оцінки ефективності конкурентної політики підприємства, що складається з п’яти послідовних рівнів, які поділені на певні етапи та групи показників, що в повній мірі відображають особливості складових конкурентної політики і є початковим етапом оцінювання. Слід зазначити що, методичний підхід до оцінювання ефективності конкурентної політики надає можливість приймати стратегічні управлінські рішення з метою визначення поточного стану конкурентної позиції підприємства та розроблення стратегічних напрямів її зміни. Загальним результатом досліджень і наведених розробок є окреслення шляхів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності, та утримання на довготривалий час.

Посилання

Адамик В., Вербицька Г. Оцінка конкурентоспроможності підприємства / В. Адамик, Г. Вербицька // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2008. – №1. – С.69–78.

Багрова І. В. Складові та фактори конкурентоспроможності / І. В. Багрова, О. Г. Нефедова// Науковий журнал «Вісник економічної науки України». – 2007. – № 1(11). – С. 11–16.

Брутман А.Б. Измерение конкурентоспособности промышленных предприятий на основе оценки их производственного потенциала / А. Б. Брутман // Вісник Хмельницького університету. – 2010. – Т. 2. Економічні науки, № 4. – С. 136–141.

Брутман А.Б. Количественные подходы к оценке конкурентоспособности промышленных предприятий: основное содержание и дискуссионные вопросы / А. Б. Брутман // Економіка: проблеми теорії та практики : зб. наук. праць : статті / А.Б. Брутман. – Дніпропетровськ, 2010. – Вип. 257, Т. III. – С. 599–612.

Воронов А. А. Моделирование конкурентоспособности продукции предприятия / А. А. Воронов // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – №4.

Должанський І. З., Загорна Т. О. Конкурентоспроможність підприємства: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 384 с.

Кара А. Методика оценки конкурентоспособности предприятия на рынке / А. Кара, Е. Ерохина // АИМ–Пресс. – 2003.– №12. – С. 10–19.

Котельников Д. І., Задорожна С. М. Управління конкурентоспроможністю. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2004. – 168с.

Ліфіц І. М. Теорія і практика оцінки конкурентоспроможності товарів і послуг І.М. Ліфиць. – М.: Річ навіть і сервіс, 2007. – С.105.

Лифиц И. М. Формирование и оценка конкурентоспособности товаров и услуг: Учеб. пос. – М, Юрайт–Издат, 2004. – 335с.

Мошни В. А. Комплексна оцінка конкурентоспроможності підприємства// Маркетинг в Росії і за кордоном. – 2007. – № 5. – С.18

Отенко И. П. Методологические основы управления потенциалом предприятия / И. П. Отенко // – Харьков: Изд–во ХНЭУ, 2004. – 216 с.

Паламарчук Г. М. Конкурентна політика в перехідній економіці / Г. М. Паламарчук // Актуальні проблеми економіки. – 2001. – № 3–4. – с. 20.

Родченко В. В. Оцінка можливостей виживання та поступового розвитку підприємства / В. В. Родченко. Збірник наукових праць «Проблеми системного підходу в економіці». Електронне наукове фахове видання / За заг.ред. д.е.н., проф. В.В. Мова – К.: Національний авіаційний університет. – №1. – 2008.

Харченко Т. Б. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств як засіб ринкового реформування економіки / Т. Б. Харченко // Актуальні проблеми економіки.–2003–№2.–С71.

Adamik, V. and Verbytskyi, G. (2008) “Evaluation of the competitiveness of enterprises”, Visnyk Ternopil's'koho natsional'noho ekonomichnoho universytetu, vol. 1, pp. 69-78.

Bagrova, I. B. (2007) “Components and factors of competitiveness”, Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy, vol. 1 (11), pp. 11-16.

Brutman, A. B. (2010) “Measuring the competitiveness of industrial enterprises on the basis of estimates of their productive capacity”, Visnyk Khmel'nyts'koho universytetu, vol. 4, pp. 136-141.

Brutman, A. B. (2010) “Quantitative approaches to assessing the competitiveness of industrial enterprises: the main content and discussion questions”, Ekonomika: problemy teorii ta praktyky, vol. 257, pp. 599-612.

Voronov, A. A. (2003) “Modeling competitiveness of enterprise” Marketing v Rossii i za rubezhom, vol. 4.

Dolzhansky, I. Z. And Zagorny, T. S. (2006), Konkurentospromozhnist' pidpryiemstva: Navchal'nyj posibnyk [Competitiveness: Tutorial], Tsentr navchal'noi literatury, Kyiv, Ukraine.

Kara, A. and Erokhin, E. (2003), Metodika ocenki konkurentosposobnosti predprijatija na rynke [Methods of assessing the competitiveness of the company on the market], PAM-Press, Tolyatti, Russian Federation.

Kotelnikov, D. I. and Zadorozhna, S. M. (2004), Upravlinnia konkurentospromozhnistiu. Navchal'nyj posibnyk dlia studentiv vyschykh navchal'nykh zakladiv [Managing competitiveness. Textbook for university students], Vydavnychyj Dim «Slovo», Kyiv, Ukraine.

Lіfіts, I. M. (2007) Teoriia i praktyka otsinky konkurentospromozhnosti tovariv i posluh [Theory and practice of assessing the competitiveness of goods and services], Rich navit' i servis, Moscow, Russian Federation.

Lifits, I. M. (2004) Formirovanie i ocenka konkurentosposobnosti tovarov i uslug [Formation and evaluation of the competitiveness of goods and services], Jurajt–Izdat, Moscow, Russian Federation.

Moshni, V. A. (2007) “Comprehensive assessment of the competitiveness of enterprises”, Marketynh v Rosii i za kordonom, vol. 5, pp. 18.

Otenko, I. P. (2004) Metodologicheskie osnovy upravlenija potencialom predprijatija [Methodological bases of management potential of the enterprise], Izd–vo HNJeU, Kharkiv, Ukraine.

Palamarchuk, G. M. (2001) “Competition policy in transition economies”, Aktual'ni problemy ekonomiky, vol. 3-4, pp. 20.

Rodchenko, V. V. (2008) “Assessment of survival and progressive development of enterprise” / Zbirnyk naukovykh prats' «Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi», vol. 1.

Kharchenko T. B. (2003) “Ensuring competitiveness of enterprises as a means of market economic reform”, Aktual'ni problemy ekonomiky, vol. 2, pp. 71.

Опубліковано
2015-12-15
Як цитувати
Воржакова, Ю. П. (2015). ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Підприємництво та інновації, (1), 69-75. вилучено із http://ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/33
Розділ
Практика підприємництва та інновацій