СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ

Ключові слова: туризм, туристопоток, туристи, туристична індустрія, ринок туристичних послуг, аналіз показників розвитку ринку туристичних послуг

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан, тенденції та перспективи розвитку ринку туристичних послуг в Україні. Проаналізовано, що для розвитку ринку туристичних послуг в Україні існують усі передумови. Розглянуто основні етапи, що стримують розвиток туристичної індустрії в країні та потребують подальшого вирішення. Запропоновано науково-методичний підхід до оцінки стану ринку туристичних послуг в Україні. Проведено аналіз інтенсивності та тенденцій розвитку туристопотоку в країні. Досліджено потоки надходжень і витрат, пов’язаних із туризмом. Представлено аналіз показників діяльності колективних засобів із розміщення туристів та аналіз показників діяльності суб’єктів ринку туристичних послуг у країні в сучасних умовах на засадах сталого розвитку ринку туристичних послуг в Україні.

Посилання

Ткаченко Т.І. Сталий розвиток туризму: теорія, методологія, реалії бізнесу : монографія. Київ : Київський національний торгово-економічний університет, 2006. 537 с.

Казачковська Г.В. Можливості сталого розвитку туризму та курортів в Україні. Інформаційні технології в управлінні туристичною та курортно-рекреаційною економікою : матер. доп. ІІ наук.-практ. конф. Бердянськ : АУІТ «АРІУ», 2006. С. 126–137.

Миронов Ю.Б. Сутність та чинники сталого розвитку туризму в регіоні. Науковий вісник НЛТУ України. 2013. Вип. 23.11. С. 117–122.

Офіційний сайт Eurostat. URL : http://ec.europa.eu/eurostat/statisticsexplained/index.php/Tourism_statistics (дата звернення: 02.02.2020).

Рябєв А.А. Готельні та хостельні мережі: дослідження задоволення споживчого попиту. Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. 2016. № 2(1). С. 100–101.

Катькало В., Шемракова В.Н. Сетевые стратегии гостиничного бизнеса. Санкт-Петербург : Высшая школа менеджмента, 2008. 364 с.

Tkachenko T.I. (2006) Stalyj rozvytok turyzmu: teorija, metodologhija, realiji biznesu: monoghrafija [Sustainable Tourism Development: Theory, Methodology, Business Realities]. Kyiv: Kyjivsjkyj nacionaljnyj torghovoekonomichnyj universytet.

Kazachkovska, H. V. (2006). Mozhlyvosti stalogho rozvytku turyzmu ta kurortiv v Ukraini [Possibilities of Sustainable Tourism and Resorts Development in Ukraine]. Informacini tekhnolohii v upravlinni turystychnoiu ta kurortnorekreatsiinoiu ekonomikoiu Ukrainy [Informational technologies in tourism and resort and recreational economy management], Berdiansk : AUIT “ARIU” Publ., pp. 126-137.

Myronov, Ju. B. (2013). Sutnist ta chynnyky staloho rozvytku turyzmu v rehioni [Essentials and factors of sustainable tourism development in the region]. Naukovyi visnyk NLTU Ukrainy [Scientific Bulletin of NLTY of Ukraine], vol. 23, no. 11, pp. 117-122.

Official site ”Eurostat”, (2016), available at http://ec.europa.eu/eurostat/statisticsexplained/index.php/Tourism_statistics (accessed 02 February 2020).

Riabiev, A. (2016). Hotelni ta khostelni merezhi: doslidzhennia zadovolennia spozhyvchoho popytu [Hotel and hostel chains: consumer demand satisfaction research]. Problemy i perspektyvy rozvytku pidpryimnytsva [Problems and prospects of entrepreneurship development], no. 2(1), pp. 100-101.

Katyikalo, V. S., Shemrakova, V. N. (2008). Setevyie strategii gostinichnogo biznesa [Hotel business network strategies]. St. Petersburg, SPbSU Publ.

Опубліковано
2019-12-30
Як цитувати
Борблік, К. (2019). СТАН ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ. Підприємництво та інновації, (10), 25-30. https://doi.org/10.37320/2415-3583/10.3
Розділ
Економіка та управління національним господарством