НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Ключові слова: система стратегічного управління, маркетингова діяльність, підприємство, розвиток, стратегічний маркетинг

Анотація

У статті розглянуто пріоритети стратегічного маркетингу. Зазначено, що для злагодженої роботи підприємства стратегічне управління розвитком маркетингової діяльності підприємства має здійснюватися з урахуванням різних методик, що мають бути підібрані для кожної ланки організаційної структури, яка так чи інакше стосується маркетингової діяльності підприємства. Визначено функціональні блоки маркетингової інформаційної системи. Зазначено, що контроль маркетингової діяльності підприємства здійснюється за такими напрямками: контроль за реалізацією та аналіз можливостей збуту; контроль прибутковості і аналіз маркетингових витрат; стратегічний контроль і ревізія маркетингу. Виділено два основні напрями удосконалення системи стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності підприємства: розробка механізму організаційно-методичного забезпечення управління розвитком маркетингової діяльності підприємства та застосування маркетингових інформаційних систем.

Посилання

Довгий С. О., Ільницький Д. О, Литвин В. М. Макаренко О. В., Максимова С. В. Інформація, зв’язок і телекомунікації в Україні: економіка, право, управління. Київ : Укртелеком, 2001. 783 c.

Сітковська А. О. Контролінг як інструмент стратегічного управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств. Агросвіт. 2022. № 13–14. С. 43–47.

Таран-Лала О. М., Сафаров М. З. Змістовна характеристика стратегічного управління підприємством. Агросвіт. 2022. № 11–12. С. 29–34.

Фартушний І. Д., Гандабара Х. В. Економіко-математична модель стратегії розвитку ВАТ «Укртелеком» на основі нечіткої логіки. Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України «КПІ»: зб. наук. пр. 2012. Вип. 9. С. 509–513.

Шeршньoвa З. Є., Oбoрcькa C. В. Cтрaтeгічнe упрaвління. Київ : КНEУ, 1999. 384 c.

Dovhyy S. O., Ilnytskyy D. O, Lytvyn V. M. Makarenko O. V., Maksymova S. V. (2001) Informatsiya, zvyazok i telekomunikatsiyi v Ukrayini: ekonomika, pravo, upravlinnya [Information, communication and telecommunications in Ukraine: economy, law, management]. Kyiv: Ukrtelekom, 783 p.

Sitkovska A. O. (2022) Kontrolinh yak instrument stratehichnoho upravlinnya konkurentospromozhnistyu ahrarnykh pidpryyemstv [Controlling as a tool for strategic management of the competitiveness of agricultural enterprises]. Ahrosvit, no. 13–14, pp. 43–47.

Taran-Lala O. M., Safarov M. Z. (2022) Zmistovna kharakterystyka stratehichnoho upravlinnya pidpryyemstvom [Content characteristics of strategic enterprise management]. Ahrosvit, no. 11–12, pp. 29–34.

Fartushnyy I. D., Handabara KH. V. (2012) Ekonomiko-matematychna model stratehiyi rozvytku VAT «Ukrtelekom» na osnovi nechitkoyi lohiky [Economic-mathematical model of development strategy of JSC «Ukrtelecom» based on fuzzy logic]. Ekon. visn. Nats. tekhn. un-tu Ukrayiny «KPI»: zb. nauk. pr., no. 9, pp. 509–513.

SHershnova Z.YE., Oborcka C.V. (1999) Ctratehichne upravlinnya [Strategic management]. Kyiv: KNEU, 384 p.

Опубліковано
2022-10-04
Як цитувати
Шульга, О. (2022). НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. Підприємництво та інновації, (25), 110-113. https://doi.org/10.32782/2415-3583/25.18
Розділ
Економіка та управління підприємствами