МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Ключові слова: маркетингові дослідження, органічні продукти, органічне виробництво, кон’юнктура ринку, аналіз ринку

Анотація

У статті проаналізовано стан ринку органічної продукції України, зокрема експортний потенціал української органічної продукції. Здійснено маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку виробників продукції органічного походження, який дає загальну якісну характеристику ринкового стану і визначає кількісні параметри його попиту і пропозиції. Основними ж структурними елементами маркетингового дослідження ринку є реклама, як інструмент маркетингової комунікації, економіка бізнесу, корпоративна відповідальності, формування збуту з урахуванням ринкової частки. В роботі визначено напрямки розвитку виробництва органічної продукції в Україні, яке може бути надзвичайно привабливим для потенційних інвесторів, а також обгрунтовано шляхи підвищення ефективності функціонування ринку виробників органічних продуктів.

Посилання

Чичкало-Кондрацька І.Б., Новицька І.В. Світовий досвід просування органічної продукції. Ефективна економіка. 2019. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6104

Варналій З.С. Фінансові інститути підтримки конкурентоспроможності економіки України. Національна безпека і оборона. 2016. № 1–2.

Офіційний сайт Федерації органічного руху України. URL: http://www.organic. com.ua (дата звернення: 15.01.2022).

Офіційний сайт урядового порталу. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-nacionalnoyi-eko-a179 (дата звернення: 8.12.2021).

Офіційний сайт інформаційного порталу OrganicInfo. URL: https://organicinfo.ua/ (дата звернення: 18.01.2022).

Аграрно-політичний сайт Агрополіт. URL: https://agropolit.com/news/18781-za-rik-kilkist-operatoriv-organichnogo-virobnitstva-v-ukrayini-zrosla-mayje-na-20. (дата звернення: 20.01.2022).

Chichkalo-Kondratska I.B., Novitska I.V. (2018). World experience in promoting organic products. Efficient economy. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6104

Varnaliy Z.S. (2016). Financial institutions to support the competitiveness of Ukraine's economy. National security and defense. № 1–2.

Official site of the Federation of Organic Movement of Ukraine. URL: http://www.organic. com.ua (appeal date: 15.01.2022).

Official site of the government portal. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-nacionalnoyi-eko-a179 (access date: 8.12.2021).

Official site of the information portal OrganicInfo. URL: https://organicinfo.ua/ (access date: 18.01.2022).

Agrarian and political site Agropolit. URL: https://agropolit.com/news/18781-za-rik-kilkist-operatoriv-organichnogo-virobnitstva-v-ukrayini-zrosla-mayje-na-20. (application date: January 20, 2022).

Опубліковано
2022-04-29
Як цитувати
Карпенко , Л. (2022). МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ. Підприємництво та інновації, (23), 21-24. https://doi.org/10.37320/2415-3583/23.4
Розділ
Економіка та управління національним господарством