ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ПІСЛЯВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ

  • Ю.А. Перегуда ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом»; Національний університет біоресурсів і природокористування України https://orcid.org/0000-0002-1434-2509
  • М.М. Кривоберець ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом» https://orcid.org/0000-0001-5229-2672
Ключові слова: державна підтримка, інвестиції, воєнний стан, туристична галузь, підприємства

Анотація

Дослідження показало, що для успішного розвитку туристичної індустрії та готельного бізнесу в Україні необхідний приплив інвестицій, як вітчизняних, так і іноземних, насамперед для розвитку інфраструктури мережі готелів туристичного класу і, зокрема, малих готелів, а також як мотелі, розташовані на дорогах державного значення, які б забезпечували комфортні умови проживання за низькими цінами. Фінансування будівництва об'єктів розміщення туристів має здійснюватися насамперед за рахунок залучення позабюджетних джерел. Обсяг інвестицій, необхідних для цього, можна розрахувати, виходячи з потреб окремих регіонів у сучасному розміщенні та відповідній туристичній інфраструктурі (дороги, інженерні мережі тощо). У статті доведено, що необхідним у повоєнний час в Україні є удосконалення чинного законодавства в частині розвитку туризму, включаючи внесення змін та доповнень до чинних нормативно-правових актів у сфері оподаткування, природокористування, екології та захисту прав споживачів. Теоретико-методологічна основа дослідження включає абстрактно-логічний метод, методи індукції, дедукції, аналізу, синтезу та систематизації, використані для обґрунтування підходів до державної підтримки індустрії туризму та гостинності в контексті цифровізації, що відображають державну підтримку. індустрії туризму та гостинності.

Посилання

Bezic Н., Radic M.N. Tourism foreign directinvestment-ledd tourism gross value added: a cointegration and causality analysis of Croatian tourism. Economic Research-Ekonomska Istraživanja. 2017. Vol. 30, no. 1. P. 1443–1460. DOI: https://doi.org/10.1080/1331677X.2017.1340173 (дата звернення: 26.03.2022).

Calero C., Turner L.W. Regional economic development and tourism: A literature review to highlight future directions for regional tourism research. Tourism Economics. 2019. Volume: 26 issue: 1. P. 3–26. DOI: https://doi.org/10.1177/1354816619881244 (дата звернення: 26.03.2022).

European Commission. (2020). COVID 19 Economic package – Multiannual financial framework 2014–2020. Brussels, Belgium: European Commission.

European Court of Auditors. EU Support to tourism. Need for a new orientation and a better funding approach. 2021. 58 p.

Jégouzo L. L’évolution de la politique publique du tourisme en France. Monde du tourisme. 2019. URL: https://journals.openedition.org/tourisme/2193 (дата звернення: 26.03.2022).

Kvartalnov V.A. Tourism. Marketing of the market of consumers of tourist services. URL: https://tourlib.net/books_tourism/kvartalnov_tourism14.htm (дата звернення: 26.03.2022).

Monfererrand A., Berthonnet A., Cent ans d’organisation administrative du tourisme (1910 à nos jours). Pour mémoire № hors-série. Cedex. 2012. P. 17–27.

Novikova N.G., Lebedev K.A., Lebedeva O.E. regional tourism as a factor of socioeconomic development of the economy. Bulletin of SUSU. Series «Economics and Management». 2016. Т. 10, No 2, p. 15–21.

Ohlan R. The relationship between tourism, financial development and economic growth in India. Future Business Journal. 2017. Volume 3, Issue 1. P. 9. 22. DOI: https://doi.org/10.1016/j.fbj.2017.01.003 (дата звернення: 26.03.2022).

Валентюк І.В. Організаційно-економічні механізми державного регулювання туристичної сфери України : дис. канд. наук з держ. упр. Київ, 2005. С. 163.

Кнодель Л. В. Туризм і туристська освіта у Франції : монографія. Київ : ФОП Кандиба. 2019. 287 с.

Козловський Є.В. Організаційно-правові засади управління туристичною галуззю. Вісник НАДУ. 2005. № 1. С. 400–406.

Bezic Н., Radic M.N. (2017) Tourism foreign direct investment led tourism gross value added: a cointegration and causality analysis of Croatian tourism. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, vol 30, no. 1, pp. 1443–1460. DOI: https://doi.org/10.1080/1331677X.2017.1340173

Calero C., Turner L.W. (2019) Regional economic development and tourism: A literature review to highlight future directions for regional tourism research. Tourism Economics, volume: 26, issue 1, pp. 3–26. DOI: https://doi.org/10.1177/1354816619881244

European Commission (2020) COVID 19 Economic package – Multiannual financial framework 2014–2020. Brussels, Belgium: European Commission.

European Court of Auditors (2021). EU Support to tourism. Need for a fresh orientation and a better funding approach. 58 p.

Jégouzo L. (2019) L’évolution de la politique publique du tourisme en France. Monde du tourisme. Retrieved from: https://journals.openedition.org/tourisme/219.

Kvartalnov V.A. Tourism. Marketing of the market of consumers of tourist services. Retrieved from: https://tourlib.net/books_tourism/kvartalnov_tourism14.htm.

Monfererrand A., Berthonnet A. (2012). Cent ans d’organisation administrative du tourisme (1910 à nos jours). Pour mémoire № hors-série. Cedex, pp. 17–27.

Novikova N.G., Lebedev K.A. & Lebedeva O.E. (2016) Regional tourism as a factor of socioeconomic development of the economy. Bulletin of SUSU. Series «Economics and Management», vol. 10, no 2, pp. 15–21.

Ohlan R. (2017) The relationship between tourism, financial development and economic growth in India. Future Business Journal, volume 3, Issue 1, pp. 9–22. DOI: https://doi.org/10.1016/j.fbj.2017.01.003

Valentiuk I.V. (2005). Orhanizatsiino-ekonomichni mekhanizmy derzhavnoho rehuliuvannia turystychnoi sfery Ukrainy: dys. kand. nauk z derzh. upr [Organizational and economic mechanisms of state regulation of the tourism sector of Ukraine]. Kyiv, 163 p. (in Ukrainian)

Knodel L.V. (2019) Turyzm i turystska osvita u Frantsii: monohrafiia [Tourism and tourism education in France]. Kyiv: FOP Kandyba, 287 p. (in Ukrainian)

Kozlovskyi Ye.V. (2005) Orhanizatsiino-pravovi zasady upravlinnia turystychnoiu haluzziu. Visnyk NADU, № 1, pp. 400–406. (in Ukrainian)

Опубліковано
2022-04-29
Як цитувати
Перегуда, Ю., & Кривоберець , М. (2022). ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ТА ПІСЛЯВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ. Підприємництво та інновації, (23), 16-20. https://doi.org/10.37320/2415-3583/23.3
Розділ
Світове господарство і міжнародні економічні відносини