ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Анотація
У статті розглянуто специфіку надання послуг розміщення у закладах готельного господарства. Визначено фактори, що впливають на формування сприятливого іміджу підприємств сфери обслуговування, які поділено на 4 групи. Встановлено, що споживача послуг, як правило, цікавлять відповідність ціни і якості послуг, що надаються. У комплексі функцій менеджменту на підприємствах сфери послуг одне з провідних місць посідає управління процесом обслуговування клієнтів. Головною особливістю формування іміджу готельно-ресторанного підприємства є залежність сприйняття цього закладу від туристської дестинації, на якій вона розташовується. Визначено, що такий підхід полягає у присвоєнні кожному готельному чи ресторанному підприємству іміджу всього курорту, оскільки у туриста, найімавірніше, вже є сформоване уявлення про дестинації.
Посилання
Завадинська О.Ю. Інноваційні маркетингові методики підвищення лояльності споживачів послуг сфери ресторанного бізнесу. Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія: Менеджмент соціокультурної діяльності. 2018. С.137–148.
Завальнюк В.В. Розробка методики проектування маркетингової підсистеми в системі стратегічного управління інноваціями. Причорноморські економічні студії. №7. 2016. С.112–116.
Пекишева Е.П. Инновационный механизм управления ресторанным бизнесом: автореферат дисс. кандидата экономических наук 08.00.05М.: Ин-т междунар. права экономики им. А.С. Грибоедова, 2012. 26 c.
Русавська В.А,, Костюченко І.А. Послуга як нематеріальна складова сервісної діяльності. Друкується за рішенням Вченої ради Київського національного університету культури і мистецтв (протокол № 27 від 3 жовтня 2018 р.). 261с.
Швець В.В., Мазуркевич І.О., Лук’янець А.В. Архітектура як чинник формування іміджу готельного підприємства. Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2018. № 2. С. 102–106.
Zavadynsjka O.Ju. (2018) Innovacijni marketynghovi metodyky pidvyshhennja lojaljnosti spozhyvachiv poslugh sfery restorannogho biznesu [Innovative marketing methods to increase the loyalty of consumers of restaurant services]. Visnyk Kyjivsjkogho nacionaljnogho universytetu kuljtury i mystectv. Serija: Menedzhment sociokuljturnoji dijaljnosti. pp. 137–148.
Zavaljnjuk V.V. (2016) Rozrobka metodyky proektuvannja marketynghovoji pidsystemy v systemi strateghichnogho upravlinnja innovacijamy [Development of methods for designing a marketing subsystem in the system of strategic innovation management]. Prychornomorsjki ekonomichni studiji. no. 7. pp. 112–116.
Pekisheva E.P. (2012) Innovatsionnyy mekhanizm upravleniya restorannym biznesom [An innovative mechanism for managing the restaurant business]: (PhD Thesis). In-t mezhdunar. prava ekonomiki im. A.S. Griboedova.
Rusavsjka V.A, Kostjuchenko I.A. (2018) Poslugha jak nematerialjna skladova servisnoji dijaljnosti [Service as an intangible component of service activities]. Drukujetjsja za rishennjam Vchenoji rady Kyjivsjkogho nacionaljnogho universytetu kuljtury i mystectv (protokol 27 vid 3 zhovtnja 2018).
Shvets V. V., Mazurkevych I.O., Lukianets A.V. (2018) Arkhitektura yak chynnyk formuvannia imidzhu hotelnoho pidpryiemstva [Architecture as a factor in shaping the image of the hotel business]. Suchasni tekhnolohii, materialy i konstruktsii v budivnytstvi. № 2. pp.102–106.