ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ УСПІШНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ УКРАЇНИ ТА СВІТУ

Ключові слова: маркетинг торгово-розважального центру, маркетингові комунікації, рітейл-маркетинг, маркетингова стратегія

Анотація

У статті розглянуто теоретично-методологічні підходи до формування ефективного маркетингу торговельно-розважальних центрів (ТРЦ) України. Сформовано принципи побудови успішної маркетингової політики ТРЦ. Розкрито сутність впливу тенденцій розвитку торгово-розважальних центрів на рітейл-маркетинг України. Зазначено важливість спільних стратегічних підходів маркетингу для керуючих компаній та рітейл-операторів. Водночас враховано важливість та роль механізмів маркетингу для ефективної роботи магазинів та об’єкта торговельної нерухомості загалом. За результатами дослідження окреслено основні напрями розвитку маркетингових активностей керуючих компаній торгових центрів в рітейл-маркетингу. Проаналізовано приклади ефективних маркетингових рішень провідних торгово-розважальних центрів світу. Розроблено рекомендації щодо ефективності роботи відділу маркетингу торговельно-розважальних центрів в сучасних умовах України.

Посилання

Commercial property ЕР Аналітика. Маркетинг ТРЦ. URL: http://concept-development.ru/index.php/marketing (дата звернення: 01.10.2020).

Хулей Г., Пирси Н., Сондерс Дж. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование. Баланс Бизнес Букс, 2005. 800 c.

Шкуро Я. ЕР Ukrainian Retail Association. Ефективний маркетинг. URL: https://rau.ua/ru/news/marketing-trts-yan-shkuro-rivere (дата звернення: 01.10.2020).

Commercial property ER Analityka. Marketynh TRTs. Available at: http://concept-development.ru/index.php/marketing (accessed 1 October 2020).

Khulei H., Pyrsy N., Sonders Dz. (2005) Marketynhovaia stratehyia y konkurentnoe pozytsyonyrovanye [Marketing strategy and competitive positioning], Balans. Byznes. Buks. (in Russian)

Shkuro Y. (2018), “ER Ukrainian Retail Association”. Efektyvnyi marketynh. Available at: https://rau.ua/ru/news/marketing-trts-yan-shkuro-rivere (accessed 1 October 2020).

Опубліковано
2020-10-30
Як цитувати
Жихарева-Толстік, Г., & Даценко, В. (2020). ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ УСПІШНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВО-РОЗВАЖАЛЬНИХ ЦЕНТРІВ УКРАЇНИ ТА СВІТУ. Підприємництво та інновації, (14), 5-9. https://doi.org/10.37320/2415-3583/14.1
Розділ
Світове господарство і міжнародні економічні відносини