СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ

  • О.Я. Ярмолюк Національний авіаційний університет
  • Ю.В. Фісун Національний авіаційний університет
  • А.А. Шаповалова Національний авіаційний університет
Ключові слова: інтернет-маркетинг, соціальні мережі, комунікації, контент, цільова аудиторія

Анотація

Соціальні мережі вже досить давно належать до числа найбільш популярних платформ в Інтернеті. Подібні майданчики збирають величезну кількість людей і для багатьох є альтернативою радіо, телебаченню, друкованим виданням. Їх щодня відвідують мільйони користувачів, які шукають спілкування, розваг та інформації. Це величезна аудиторія, яка, до того ж, зазвичай є зацікавленою у нових товарах та послугах. Не використовувати маркетологам цю аудиторію для розвитку бізнесу просто неможливо. Тому сьогодні величезною популярністю користується просування в соціальних мережах. Соціальні медіа надають широкі можливості для просування брендів, слугують ефективним каналом цільового трафіку. Але щоб використовувати величезний потенціал SMM повною мірою, потрібно розробити чітку стратегію присутності компанії на медіамайданчиках.

Посилання

Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях. Москва, 2014. 351 с.

Перция В., Мамлєєва Л. Анатомия бренда. Санкт-Петербург, 2007. 288с.

Стелзнер М. Контент-маркетинг. Новые методы привлечения клиентов в эпоху Интернета / пер. с англ. Д. Баймухаметовой и О. Терентьевой. Москва, 2013. 288 с.

Xalylov D. (2014) Marketyng v sotsyalnux setyax [Marketing in social networks] Moscow: Mann. (in Russian)

Percija V., Mamleeva L. (2007) Anatomija brenda [The anatomy of brand]. Saint Petersburg: Vershina. (in Russian)

Stelzner M. (2013) Kontent-marketyng. Novye metody pryvlechenyya klyentov v epoxu Interneta [Content-marketing. New methods of attracting customers in the Internet era]. Moscow: Mann. (in Russian)

Опубліковано
2020-05-29
Як цитувати
Ярмолюк , О., Фісун, Ю., & Шаповалова , А. (2020). СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ. Підприємництво та інновації, (11-2), 62-65. https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.28
Розділ
Економіка та управління підприємствами