ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ БУДІВЕЛЬНИМИ ТОВАРАМИ

  • Ю.В. Фісун Національний авіаційний університет
  • І.В. Арбора Національний авіаційний університет
Ключові слова: маркетинг, маркетингові дослідження, просування, маркетингові комунікації, канали збуту, будівельні матеріали, ритейл

Анотація

У статті розглянуто основні маркетингові інструменти, застосування яких доцільне в роздрібній торгівлі будівельними матеріалами. Сучасні тен-денції розвитку ринку продукції будівельної галузі характеризуються за до-помогою низки показників: обсягу і якості проектів; рівня орендних ставок, показника прибутковості, присутності великих іноземних компаній, роботи інвестиційних фондів. Із загостренням конкуренції за ринки збуту, а також за дисбалансу по-питу та пропозиції все більшої уваги до себе вимагає показник, який немож-ливо виразити математично, але він є індикатором якісних змін ринку, – важливість застосування маркетингових інструментів, що використовуються в процесі збуту продукції будівельної галузі. Однак необхідне використання всієї сукупності маркетингового інструментарію з просування та збуту про-дукції будівництва.

Посилання

Галайдіда О. Специфіка маркетингового інструментарію на ринку будіве-льних матеріалів : матеріали Всеукраїнської студентської інтернет-конференції м. Чернівці, 4 травня 2011р : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2011. URL: http://conf-cv.at.ua/forum/52-450-1 (дата звернення: 13.04.2020).

Гаркавенко С.С. Маркетинг. Київ : Лібра, 2010. 720с.

Мица В.В., Кривончак В.М., Серветник В.М. Шляхи вдосконалення виробництва і збуту продукції будівельної галузі для підвищення конкурентоспроможності в умовах ринку. Вісник Хмельницького національного університету. 2010. № 6, T. 3. С. 83–89.

Снегирева В.В. Книга мерчандайзера : СПб. Питер, 2007. 384 с.

Григорчук Т.В. Маркетинг. Частина друга. URL: http://www.sites.google.com/site/marketingdistance (дата звернення: 14.04.2020).

Озмитель М. Маркетинговые исследования в розничной торговле. URL: http://www.retailkyrgyzstan.com/opening.astore/marketing.surveys.htm (дата звер-нення: 10.04.2020).

Полторак В.А. Маркетингові дослідження : навчальний посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2003. 387 с.

Halaida O. (2011) Spetsyfika marketyngovogo instrumentariu na rynku budivelnykh materialiv [Specifics of the construction goods’ marketing toolkit]. Proceedings of the National Ukrainian Student Online-Conference (Ukraine, Chernivtsi, May 4, 2011) Available at: http://conf-cv.at.ua/forum/52-450-1 (accessed 13 April 2020).

Harkavenko S. S. (2010) Marketynh [Marketing]. Kyiv: Libra. (in Ukrainian)

Mytsa V.V. (2010) Shlyakhy vdoskonalenya vyrobnytstva i zbutu produksii budivelnoyi galuzi dlya pidvushchenya konkurentospromozhnosti v umovakh rynku [The measures of production and distribution development of construc-tion goods in order to increase the competitive presence at the market]. The Bulletin of Khmelnytskyi National University, vol. 3, no 6, pp. 83 – 89.

Snegyreva V.V (2007) Knyha Merchendaizera [A book of a merchandiser]. Saint Petersburg. (in Russian)

Hryhorchuk T.V. (2015) Marketynh [Marketing]. Available at: http://www.sites.google.com/site/marketingdistance (accessed 13 April 2020).

Ozmytel' M. (2015) Marketynhovi doslidzhennya v rozdribniy torhivli [Marketing research in retail trade]. Available at: http://www.retailkyrgyzstan.com/opening.astore/marketing.surveys.htm (accessed 10 April 2020).

Poltorak V.A. (2003) Marketynhovi doslidzhennia [Marketing researches]. Kyiv: Center for educational literature. (in Ukrainian)

Опубліковано
2020-05-29
Як цитувати
Фісун , Ю., & Арбора, І. (2020). ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У РОЗДРІБНІЙ ТОРГІВЛІ БУДІВЕЛЬНИМИ ТОВАРАМИ. Підприємництво та інновації, (11-2), 51-55. https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.26
Розділ
Економіка та управління підприємствами