МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ ЯК КОМУНІКАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ У СОЦІАЛЬНИХ ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖАХ

Ключові слова: маркетинг впливу, впливова особа, лідери думо, соціальні Інтерент-мережі, просування

Анотація

В статті охарактеризовано переваги залучення лідерів думок/впливових осіб у соціальних Інтернет-мережах з метою привернення уваги цільової аудиторії, поширення рекламної інформації та встановлення інтерактивного комунікаційного зв’язку між компанією та споживачами. Охарактеризовано етапи маркетингової діяльності щодо залучення лідерів думок з метою просування товару у соціальних Інтернет-мережах, до яких належать: визначення цілі маркетингу впливу; дослідження особливостей цільових споживачів та їх переваг при виборі впливової особи; відбір потенційних кандидатів маркетингу впливу; встановлення зв’язку з інфлюенсером та обговорення умов співпраці; спільна розробка рекламного концепту; реалізація рекламної кампанії; оцінка її ефективності. За результатами вибіркового спостереження складено психографічний профіль цільової аудиторії маркетингу впливу та визначено ключові риси лідера думок, які сприяють формуванню позитивного ставлення споживачів та слідуванню запропонованих поведінкових патернів.

Посилання

Ілляшенко С.М., Іванова Т. Є. Інструменти та методи просування продукції в Internet: аналітичний огляд. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015, № 3. С. 20-32.

Mathew, J. (2018). Understanding Influencer Marketing And Why It Is So Effective. URL: www.forbes.com/sites/theyec/2018/07/30/understanding-influencer-marketing-and-why-it-is-so-effective/#6adf74a171a9/ (дата звернення: 25.04.2020).

Chen J. What is influencer marketing: How to develop your strategy. URL: https://sproutsocial.com/insights/influencer-marketing/ (дата звернення: 25.04.2020).

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2019-го. URL: https://rau.ua/novyni/top-20-instagram-2019/ (дата звернення: 25.04.2020).

Як співпрацювати з блогерами в соцмережах і не знищити бренд. URL: https://raza.com.ua/iak-spivpratsiuvaty-z-bloheramy-v-sotsmerezhakh-i-ne-znyshchyty-brend/ (дата звернення: 25.04.2020).

Brown, D. & Fiorella, S. Influence Marketing – How to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing. Que Publishing, 2013. 222 p.

The State of Influencer Marketing 2019: Benchmark Report. URL: https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-2019-benchmark-report/ (дата звернення: 25.04.2020).

Смирнов К. Тренды инфлюенс-маркетинга: как рекламироваться у блогеров в 2020 году. URL: https://ppc.world/articles/trendy-inflyuens-marketinga-kak-reklamirovatsya-u-blogerov-v-2020-godu/(дата звернення: 25.04.2020).

Illiashenko S.M., Ivanova T.Ye. (2015). Instrumenty ta metody prosuvannia produktsii v Internet: analitychnyi ohliad [Internet promotion tools and techniques: analytical review]. Marketing and Management of Innovations, iss. 3, 20-32. (in Ukrainian).

Mathew, J. (2018). Understanding Influencer Marketing And Why It Is So Effective. Available at: www.forbes.com/sites/theyec/2018/07/30/understanding-influencer-marketing-and-why-it-is-so-effective/#6adf74a171a9/ (accessed 25 April 2020).

Chen J. What is influencer marketing: How to develop your strategy. Available at: https://sproutsocial.com/insights/influencer-marketing/( accessed 25 April 2020).

Reitynh roku: top-20 Instagram-storinok ukrainskykh riteileriv za pidsumkamy 2019. Available at: https://rau.ua/novyni/top-20-instagram-2019/ (accessed 25 April 2020).

Yak spivpratsiuvaty z bloheramy v sotsmerezhakh i ne znyshchyty brend. Available at: https://raza.com.ua/iak-spivpratsiuvaty-z-bloheramy-v-sotsmerezhakh-i-ne-znyshchyty-brend/ (accessed 25 April 2020).

Brown, D. & Fiorella, S. (2013). Influence Marketing – How to create, manage, and measure brand influencers in social media maketing. Que Publishing, 222 p.

The State of Influencer Marketing 2019: Benchmark Report. Available at: https://influencermarketinghub.com/influencer-marketing-2019-benchmark-report/( accessed 25 April 2020).

Smirnov K. Influence marketing trends: how to advertise throw bloggers in 2020. Available at: https://ppc.world/articles/trendy-inflyuens-marketinga-kak-reklamirovatsya-u-blogerov-v-2020-godu/(in Russian) (accessed 25 April 2020).

Опубліковано
2020-05-29
Як цитувати
Журило , В. (2020). МАРКЕТИНГ ВПЛИВУ ЯК КОМУНІКАЦІЙНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ У СОЦІАЛЬНИХ ІНТЕРНЕТ-МЕРЕЖАХ. Підприємництво та інновації, (11-2), 29-36. https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.23
Розділ
Економіка та управління підприємствами