ОСОБЛИВОСТІ БАНКІВСЬКОГО БРЕНДІНГУ

  • Н.О. Маслова Міжнародний університет фінансів
  • А.І. Зінченко Міжнародний університет фінансів
Ключові слова: корпоративний бренд банку, бренд-менеджмент, бренд-менеджер, управління брендом

Анотація

В статті розглянуто теоретичні підходи до сутності бефііцій корпоративний бренд банку» та «бренд-менеджмент банку», а також виявлені особливості функцій бренд менеджеру та маркетологу банку, що надає чітке розмежування цих фахівців в банківській установі. Об’єктом дослідження є особливості брендінгу в банку. Предметом дослідження є процеси формування, забезпечення та впровадження бренд-менеджменту у вітчизняних банках. Метою статті є теоретичні дослідження сутності банківського бренду та процесу формування та впровадження системи бренд-менеджменту банків в діяльність вітчизняних банківських установ. Виходячи з мети дослідження, нами були поставленні наступні завдання: уточнити дефініцію «корпоратвний бренд банку» та його складові; дослідити сутність поняття «бренд-менеджмент банку»; виокремлення функцій маркетолога та бренд-менеджера банку. В результаті проведених досліджень було уточнено дефініція корпоративний бренд банку» як сукупність візуальних та вербальних елементів бренда компанії, транслюючи її конкурентні переваги цільовим групам: співробітникам, інвесторам, посередникам, кінцевому споживачу, а також державі та суспільств. Надано визначення сутності поняття «бренд-менеджмент банку» як «управлінська діяльність щодо створення, підтримки та збереження бренду банку, управління його вартістю на основі розробки і впровадження ефективних бренд-стратегій». Запропоновано складові системи бренд-менеджменту банку, а саме підсистеми створення, підтримки та збереження бренду, що впливатиме на генерування вартості його бренду у довгостроковій перспективі на основі розробки і впровадження ефективних бренд-стратегій. Обгрунтовано розподіл функцій між бренд-менеджером та маркетологом та запропоновані етапи трансформації структурного компонента системи управління банка для впровадження системи бренд-менеджменту.

Посилання

Зозульов О.А. Оцінювання вартості бренду // Банковская практика за рубежом. – 2014. – № 6. – С. 43–51.

Аакер Д.А. Создание сильних брендов=BuildingStrongBrands / Пер.с англ. – М.: «Издательский дом Гребенникова», 2003. – 440 с.

Ванэкен Б. Бренд – помощь: простое руководство, которое поможет решить проблемы брендинга=Brand – the help a simple management / Пер.с англ. – СПб.: «Питер», 2005. – 336 с.

Темпорал П. Эффективный брэнд – менеджмент = Effective brand – management / Пер.с англ. – СПб.: «Нева», 2004. – 288 с.

Москалюк С. С. Впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність підприємств / С. С. Москалюк // Науковий вісник Ужгородського університету. – Ужгород, 2007. – Вип. 22, ч. 3. – С. 266–270.

Маслова Н.О. Підходи до визначення конкурентних бренд-стратегій банків України // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – К.: КНЕУ, 2011. – 706 [6] – С. 269–279.

Zozul'ov O.A., (2012) , «Brand valuation», Bankovskaja praktyka za rubezhem, vol 6, рр. 43–51.

Aaker, D.A. (2003), Sozdanye syl'nih brendov=BuildingStrongBrands [Building strong brands = BuildingStrongBrands] – M .: "Grebennikov Publishing House".

Vaneken B., (2005) Brend-pomoshh': prostoe rukovodstvo, kotoroe pomozhet reshyt' problemy brendynga [Brand – help: a simple guide that will help solve the problem of branding], Petersburg .: "Peter". Kyiv, Ukraine.

Temporal P. (2004), Єffektivnіj b'rend-menedzhment [Effective brand – management], Petersburg .: "Neva", Kyiv, Ukraine.

Moskaliuk S.S., (2007), «Vprovadzhennya brand management of companies in upravlіnsku dіyalnіst», Naukovyj visnyk Uzhhorods'koho universytetu, vol. 22, рр. 266–270.

Maslova N.O, (2011) , «Pіdhodi to viznachennya competitive brand strategіy bankіv Ukraine», Formuvannia rynkovoi ekonomiky: zb. nauk. prats'. – Spets.vyp. Marketynhova osvita v Ukraini, vol. 6, рр. 269–279.

Опубліковано
2017-12-29
Як цитувати
Маслова, Н., & Зінченко, А. (2017). ОСОБЛИВОСТІ БАНКІВСЬКОГО БРЕНДІНГУ. Підприємництво та інновації, (3), 37-42. вилучено із http://ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/125
Розділ
Теоретичні та емпіричні дослідження