ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ СПОЖИВАЧІВ: ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПРИКЛАДІ DHL EXPRESS В ЕРІТРЕЇ

  • І. Литвиненко Міжнародний університет фінансів
  • Руссом Абрам Ерімас Міжнародний університет фінансів
Ключові слова: цифрова трансформація, цифровий досвід, цифровий досвід клієнтів, цифровізація

Анотація

Стаття присвячена цифровій інновації, що починається з проблеми, яку варто вирішити. Ми виявили, що надзвичайно корисно скласти єдине твердження, яке відображає характер проблеми, хто її відчуває, чому це так важливо вирішити. Основна мета полягає в тому, щоби визначити те, наскільки споживачі сприймають атрибути цифрової трансформації. Актуальність статті полягає в тому, що воно може послужити основою для подальшого дослідження та вдосконалення DHL Express в Ерітреї, а також покращує розуміння цифрової системи та поведінки споживачів. Більше того, це сприятиме усвідомленню того, чи сприймають споживачів та чи задовольняють вони систему цифрової трансформації в умовах країни, що розвивається. Дослідження також може послужити базою для тих, хто хоче дізнатися про те, наскільки споживачі приймають цифрову трансформацію, використовуючи послугу Postal Express, що постачається в Ерітреї. Крім того, це створить відчуття обізнаності у людей, які займаються пропонуванням цифрових системних послуг на DHL. Під час дослідження використовувалися первинні та вторинні дані. Первинні дані зібрані шляхом поширення онлайн-анкети на вибірку споживачів. Вторинні дані були вилучені з кількох джерел, таких як Інтернет, журнал, книги, періодичні видання, журнали, документи компанії. Результати дослідження фокусуються на цифровій трансформації споживачів на DHL Express, незважаючи на те, що рух споживачів у системі цифрових перетворень є критичним питанням у будь-якому бізнесі. Вона зосереджена лише на перетворенні від аналогової до цифрової системи на споживачах, які використовують DHL Express. Це не стосується технічних проблем DHL Express у всьому світі.

Посилання

Bharadwaj, A. (2000) “A resource-based perspective on information technology capability and firm performance: an empirical investigation”, MIS Q, 24 (1), 169–196.

Carcary M., Doherty E. and Conway G. (2016) “A dynamic capability approach to digital transformation–a focus on key foundational themes”. 10th European Conference on Information Systems Management. Academic Conferences and publishing limited, pp. 20–28.

Roger D.L. (2017), The Digital Transformation Playbook: Rethink Your Business for the Digital Age (Columbia Business School Publishing), published by Colombian business school.

Ebert C., Duarte C. (2016) “Requirements engineering for the digital transformation: industry panel”. Requirements Engineering Conference IEEE 24th International, pp. 4–5.

Econsultancy – achieve excellence in modern marketing (2013) “Three key steps towards a customer-focused digital transformation – Econsultancy”, available at: https://econsultancy.com/three-key-steps-towards-a-customer-focused-digital-transformation (accessed: 2019).

Exponea Customer Data & Experience Platform (CDXP) (2019) “How Digital Transformation is Improving Customer Experience. Exponea – Customer Data Platform”, available at: https://exponea.com/blog/how-digital-transformation-is-improving-customer-experience (accessed: 2019).

Fitzgerald M., Kruschwitz N., Bonnet D., Welch M. (2013) “Embracing Digital Technology: A New Strategic Imperative”. MIT Sloan Management Review, Research Report.

Henriette E., Feki M., Boughzala I. (2015) “The shape of digital transformation: a systematic literature review”. Information Systems in a Changing Economy and Society, p. 431.

Hess T., Matt C., Benlian A., Wiesböck F. (2016) “Options for formulating a digital transformation strategy”. MIS Q, Executive, 15 (2), 123–139.

Matt C., Hess T., Benlian A. (2015) Digital Transformation Strategies. Business and Information Systems Engineering, vol. 57, iss. 5, pp. 339–343.

Ross J., Sebastian I., Beath C., Scantlebury S., Mocker M., Fonstad N., Kagan M., Moloney K., Geraghty Krusel S. (2016) “Designing Digital Organizations”. MIT Center for IS Research, vol. 46.

Sagar Nangare – Technology Blogger | Digital Strategist at Calsoft Inc. (2017) “Role of Cloud Computing in Digital Transformation – Sagar Nangare”, available at: http://sagarnangare.com/role-cloud-computing-digital-transformation (accessed: 2019).

Sebastian I., Ross J., Beath C., Mocker M., Moloney K., Fonstad N. (2017) “How Big Old Companies Navigate Digital Transformation”. MIS Quarterly Executive, pp. 197–213.

Unily Enterprise Intranet Solutions | Cloud Based Intranet Software (2019) “Difference between Digital Experience & Digital Customer Experience”, available at: https://www.unily.com/digital-experience-basics/digital-experience-vs-digital-customer-experience (accessed: 2019).

Warren Keegan, Sandra Moriarity and Tom Dunkan (1995), Marketing, 1st edition, published by Prentice hall, Inc.

Westerman G., Calméjane C., Bonnet D., Ferraris P., McAfee A. (2011), “Digital Transformation: A Roadmap for Billion-Dollar Organizations”. MIT Sloan Management, MIT Center for Digital Business and Capgemini Consulting, vol. 1, pp. 1–68.

William F. Schoell and Joseph P. Guiltinan (1995), Digital Marketing contemporary concepts and practices, 6th edition, published by Prentice hall, Inc.

William O. Bearden, Thomas N. Ingram and Raymond W. Laforge (1998), Consumers and digital transformation principles and perspectives, 2nd edition, published by Mc Graw-hill.

Zinder E., Yunatova I. (2016), Synergy for digital transformation: person’s multiple roles and subject domains integration. Digital Transformation and Global Society, pp. 155–168.

Опубліковано
2019-12-30
Як цитувати
Литвиненко, І., & Ерімас, Р. А. (2019). ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ СПОЖИВАЧІВ: ДОСЛІДЖЕННЯ НА ПРИКЛАДІ DHL EXPRESS В ЕРІТРЕЇ. Підприємництво та інновації, (8), 62-68. https://doi.org/10.37320/2415-3583/8.10
Розділ
Практика підприємництва та інновацій