МЕТОДОЛОГІЯ ВНУТРІШНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ

  • M. Aнгелова Університет національної та світової економіки
Ключові слова: управління змінами, система зв'язку, адаптація моделі життєвого циклу Адізеса

Анотація

У роботі представлена методика спілкування, застосована під час процесу управління змінами. Інформаційні потреби мають бути різними протягом різних фаз змін - працівники повинні постійно переконуватись у необхідності змін, щоб забезпечити їхню підтримку. Автор досліджує ключову роль комунікації та її основних цілей для підтримки організаційних змін. Запропонована методологія розроблена на основі моделі теорії життєвого циклу Адізес та вказує, як ефективно встановлювати та ефективно розвивати систему комунікації, щоб зміцнити довіру людей та зміцнити довіру. Ключова роль у процесі зміни відіграє внутрішню комунікацію, щоб не лише інформувати всіх працівників про зміни, а й зміцнювати довіру та довіру. Внаслідок ефективного внутрішнього спілкування опір змін має бути подоланий та обмежений. В роботі розглядається спроба встановити ефективну методологію використання внутрішніх каналів зв'язку та інструментів під час процесу зміни. Розробляються різні канали та інструменти зв'язку з їхніми прямими та слабкими сторонами для внутрішнього спілкування в організації. Щоб мати успішні організаційні зміни, менеджмент повинен зосередити увагу не тільки на процесі зміни. Ставлення працівників до змін є настільки ж важливим, як і сама зміна. Одним із найбільш безпечних способів внутрішньої організаційної підтримки є впровадження ефективної комунікаційної стратегії, яка охоплює всіх працівників, незалежно від їхньої позиції, досвіду та ролі. Ефективна внутрішня комунікація є ключовим елементом під час процесу змін, а управлінські зусилля повинні також спрямовуватися на забезпечення підтримки працівників.

Посилання

Adizes, I., (1979) Organizational passages–Diagnosing and treating lifecycle problems of organizations, Organizational Dynamics Volume 8, Issue 1, Summer 1979, Pages 3-25

Al-Ghamdi, S., Roy, M., & Ahmed, Z. (2007), How employees learn about corporate strategy: An empirical analysis of a Saudi manufacturing company. Cross Cultural Management: An International Journal, 14(4), 273–285.

Alexandrova, M. (2004), Entrepreneurship in a transition economy: The impact of environment on entrepreneurial orientation, Problems and Perspectives in Management, Volume 2, Issue 2, 140-148.

Anguelov, K., Stoyanov, I. (2012), Information and Communication Systems and their Impact on Organizational Change, KSI Transactions on Knowledge Society, Volume 5, Issue 3, September 2012, 17-19.

Butt, A., Naaranoja, M., Savolainen, J. (2016), Project change stakeholder communication, International Journal of Project Management, 34 (2016), 1579 – 1595.

Falkheimer, J., Heide M., Nothhaft, H., Platen, S., Simonsson, C., Andersson, R., (2017) Is Strategic Communication too important to be left to Communication Professionals? Managers’ and coworkers’ attitudes towards strategic communication and communication professionals, Public Relations Review 43 (2017) 91–101.

Král, P., Králová, V. (2016), Approaches to changing organizational structure: The effect of drivers and communication, Journal of Business Research, 69 (2016), 5169 – 5174.

Kuzmanova, M. (2012), Creation of Organizational Competencies for Change, Scientific Journal of the Series of Scientific Journal of RTU, 107-111.

Kuzmanova, M. (2016), Contemporary problems related to Crisis Management of Organizations, Trakia Journal of Sciences, Volume 14, Issue 3, 257.

Lies, J. (2012), Internal communication as power management in change processes: Study on the possibilities and the reality of change communications, Public Relations Review, Volume 38, Issue 2, June 2012, Pages 255–261.

Lindell, M. (1991), How managers should change their style in a business life cycle, European Management Journal Volume 9, Issue 3, September 1991, Pages 271-279

Martinsuo, M., Hoverfält, P. (2017). Change program management: Toward a capability for managing value-oriented, integrated multi-project change in its context, International Journal of Project Management, http://dx.doi.org/10.1016/j.ijproman.2017.04.018.

Nazzari, S., Foroughi, H. (2007), Organization’s Changes Through its Lifecycle; A System Dynamics Approach. System Dynamics Society conference.

Ruck, K., Welch, M. (2012) Valuing internal communication; management and employee perspectives, Public Relations Review 38 (2012) 294– 302.

Stoyanov, I. (2013), Information technology and managing organizational change, KSI Transactions on Knowledge Society, Issue 6, 10-13.

Stoyanova, T. (2012), Intelligent growth – an untapped opportunity for Bulgarian business organizations, Proceedings of International Conference on Application of Information and Communication Technology and Statistics in Economy and Education (ICAICTSEE), 526-538.

Vercica, A. T., Vercic, D., Sriramesh, K. (2012), Internal communication: Definition, parameters, and the future, Public Relations Review 38 (2012) 223– 230.

Voet, J. (2014), The effectiveness and specificity of change management in a public organization: Transformational leadership and a bureaucratic organizational structure, European Management Journal, 32 (2014), 373 – 382.

Wadood, S., Gharleghi, B., Samadi B. (2016), Influence of Change in Management in Technological Enterprises, Fifth International Conference on Marketing and Retailing (5th INCOMaR) 2015, Procedia Economics and Finance 37 ( 2016 ) 129 – 136.

Welch, M. (2012), Appropriateness and acceptability: Employee perspectives of internal Communication, Public Relations Review 38 (2012) 246– 254.

Опубліковано
2016-12-21
Як цитувати
AнгеловаM. (2016). МЕТОДОЛОГІЯ ВНУТРІШНЬОГО ЗВ’ЯЗКУ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ. Підприємництво та інновації, (2), 6-13. вилучено із http://ei-journal.in.ua/index.php/journal/article/view/44
Розділ
Теоретичні та емпіричні дослідження