ВИЗНАЧАЛЬНІ НАПРЯМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В ЕЛЕКТРОННІЙ ТОРГІВЛІ РОЗВИНЕНИХ КРАЇН СВІТУ

Ключові слова: маркетинг, електронна комерція, маркетинг електронної комерції, інструменти, реклама, обсяги продажів

Анотація

Стаття присвячена систематизації та оцінці особливостей застосування маркетингу в електронній комерції розвинених країн світу. Автор представив коротку характеристику основних етапів розвитку електронної комерції, а також виокремив найбільш вагомі етапи з точки зору формування базису для майбутнього розвитку. В статті представлено також аналіз обсягів продажів в електронній комерції у розрізі регіонів та часової динаміки. Вагомим є аналіз тенденцій в електронній комерції під час пандемії коронавірусу в окремих країнах Європи. Автор виокремив поняття маркетингу електронної комерції, а також систематизував інформацію стосовно п’яти найбільших компаній в галузі електронної комерції. До найбільш вагомих результатів віднесено систематизацію та аналіз популярних маркетингових інструментів в сфері електронної комерції, а саме: маркетинг електронної пошти, реклама в соціальних мережах, служба Google Analytics, інструменти SEO, Google Ads та платформа електронної комерції.

Посилання

Бабієва О. Особливості маркетингової діяльності в Інтернет. Traektoriâ Nauki = Path of Science. 2017. Vol. 3, No 12. P. 4001- 4006.

Бозуленко О. Ю., Жалба І. О. Застосування маркетингу в електронній комерції. Економіка і суспільство. 2017. Вип. 13. С. 363-367.

Гліненко Л. К., Дайновський Ю. А. Стан і перспективи електронної торгівлі України. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 83-102.

Маловичко С. В. Електронна комерція, електронний маркетинг: понятійний аналіз. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: економічні науки. Херсон, 2015. Вип. 10, Ч.3. С. 209-212.

Маловичко С. В. Проблеми застосування електронного маркетингу на підприємствах України. Глобальні та національні проблеми економіки. 2014. Вип. 2. С. 614-616.

Ринейська Л. С. Міжнародний досвід застосування інтернет-маркетингу. Ефективна економіка. 2015. № 3. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3895. (дата звернення: 25.03.2020).

Bhujwala A. Top 7 eCommerce Marketing Tools. Available at: https://blogs.constantcontact.com/top-7-ecommerce-marketing-tools.у (accessed 11 March 2020).

Company’s revenue in 2019. Available at : https://www.macrotrends.net/stocks/charts. (accessed 18 February 2020).

E-Commerce. B2C E-Commerce. Available at : https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales. (accessed 27 February 2020).

History of Ecommerce. Available at : https://www.ecommerce-land.com/history_ecommerce.html. (accessed 21 February 2020).

Pajović S.Companies in the World and No, Alibaba is Not the Largest Chinese eCommerce. 2020. Available at : https://axiomq.com/blog/8-largest-e-commerce-companies-in-the-world. (accessed 8 February 2020).

Perricone C. Everything You Need to Know About Ecommerce Marketing. Available at : https://blog.hubspot.com/marketing/ecommerce-marketing. (accessed 18 March 2020).

What is Ecommerce Marketing? Available at : https://www.goodfirms.co/glossary/ecommerce-marketing. (accessed 30 March 2020).

Year-on-year growth in daily online orders in retail industry during the Coronavirus pandemic in selected countries in Europe in 2020. Available at : https://www.statista.com/statistics/1109296/online-retail-y-o-y-order-trends-during-coronavirus-in-europe. (accessed 20 April 2020).

Babieva O. (2017) Osoblyvosti marketynhovoi diialnosti v Internet [Features of marketing activities in the Internet] Traektoriâ Nauki = Path of Science, vol. 3, pp. 4001-4006.

Bozulenko O. Y., Zhalba I. O. (2017) Zastosuvannia marketynhu v elektronnii komertsii [Application of marketing in e-Commerce], Ekonomika i suspilstvo, iss. 13, pp. 363-367.

Glinenko L. K., Danowski J. A. (2018) Stan i perspektyvy elektronnoi torhivli Ukrainy [Status and prospects of e-Commerce of Ukraine] Marketynh i menedzhment innovatsii, vol. 1, pp. 83-102.

Malovichko S. V. (2015) Elektronna komertsiia, elektronnyi marketynh: poniatiinyi analiz [E-Commerce, e-marketing: conceptual analysis] Scientific Bulletin of Kherson state University. Series: economic Sciences, vol. 10, part 3, pp. 209-212.

Malovichko S. V. (2014) Problemy zastosuvannia elektronnoho marketynhu na pidpryiemstvakh Ukrainy [Problems of application of electronic marketing at the enterprises of Ukraine], Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky, vol. 2, pp. 614-616.

Rineyskaya L. S. (2015) Mizhnarodnyi dosvid zastosuvannia internet-marketynhu [International experience of Internet marketing application], Efektyvna ekonomika, vol. 3, Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3895 (accessed 25 March 2020).

Bhujwala A. (2020) Top 7 eCommerce Marketing Tools, Available at: https://blogs.constantcontact.com/top-7-ecommerce-marketing-tools (accessed 11 March 2020).

Company’s revenue in (2019) Available at: https://www.macrotrends.net/stocks/charts (accessed 18 February 2020).

E-Commerce. B2C E-Commerce, Available at: https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales (accessed 27 February 2020).

History of Ecommerce, Available at: https://www.ecommerce-land.com/history_ecommerce.html (accessed 21 February 2020).

Pajović S. (2020) Companies in the World and No, Alibaba is Not the Largest Chinese eCommerce, Available at: https://axiomq.com/blog/8-largest-e-commerce-companies-in-the-world (accessed 8 February 2020).

Perricone C. (2020) Everything You Need to Know About Ecommerce Marketing, Available at: https://blog.hubspot.com/marketing/ecommerce-marketing (accessed 18 March 2020).

What is Ecommerce Marketing? (2020) Available at: https://www.goodfirms.co/glossary/ecommerce-marketing (accessed 30 March 2020).

Year-on-year growth in daily online orders in retail industry during the Coronavirus pandemic in selected countries in Europe in 2020. (2020) Available at: https://www.statista.com/statistics/1109296/online-retail-y-o-y-order-trends-during-coronavirus-in-europe (accessed 20 April 2020).

Опубліковано
2020-05-29
Як цитувати
Сохецька, А. (2020). ВИЗНАЧАЛЬНІ НАПРЯМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В ЕЛЕКТРОННІЙ ТОРГІВЛІ РОЗВИНЕНИХ КРАЇН СВІТУ. Підприємництво та інновації, (11-1), 12-17. https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.2
Розділ
Економічна теорія та історія економічної думки