ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВОГО КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА НА ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА

Ключові слова: поведінка споживача, маркетингове комунікаційне середовище, споживча цінність, маркетингові комунікації, споживацьке рішення

Анотація

У статті досліджено вплив маркетингового комунікаційного середовища підприємства на поведінку споживача. Наведено елементи marketing-mix, що впливають на формування споживчої цінності продукту і очікувань споживачів; охарактеризовано маркетингове комунікаційне середовище, у межах якого відбувається створення цінності продукту; представлено стадії процесу визначення індивідуального рішення про купівлю; виокремлено типи поведінки споживачів, які визначають своє відношення до підприємства в процесі прийняття рішення про купівлю продукту та його споживання. Проаналізовано методологічні підходи до дослідження споживацької поведінки, що загалом поділяють на дві великі групи: ціннісні, або стильові, та товарні, або прикметні. Висвітлено найбільш значущі моделі в представлених групах споживацької поведінки.

Посилання

Porter M.E. Competitive Advantage. New York, 1985. 557 с.

Основы маркетинга / Ф. Котлер и др. ; пер. с англ. ; 2-е европ. изд. Москва ; Санкт-Петербуг ; Киев : Вильямс, 1999. 1152 с.

Zeithaml V. Consumer Perceptions of Price, Quality, and Value: A Means–End Model and Synthesis of Evidence. Journal of Marketing.1988. № 52. P. 2–22.

Engel J.F., Kollat D.T., Blackwell R.D. Consumer Behavior. New York : Holt, Rinehart and Winston, 1968.

Howard J.A., Sheth J.N. The Theory of Buyer Behavior. New York : John Wiley and Sons, 1969.

Bettman J.R. An Information Processing Theory of Consumer Choice. MA : Addison Wesley, 1979.

Fishbein M. Attitude and the prediction of behavior. In M. Fishbein (еd.), Readings in attitude theory and measurement. New York : Wiley, 1967.

Гантер Б., Фернхам А. Типы потребителей: введение в психографику / пер. с англ. ; под ред И.В. Андреевой. Санкт-Петербург : Питер, 2001.

Hirschman E.C., Holbrook M.B. Postmodern Consumer Research. Newbury Park, CA : Sage Publications, 1992.

Holbrook M.B. Consumer Research. Thousand Oaks, CA : Sage Publications, 1995.

Rogers E. The Adoption of New Products: Process and Influence, Ann Arbor, MI : Foundation for Research on Human Behaviour, 1959.

Engel J.F., Blackwell R.D., Miniard P.W. Consumer Behaviour. Hinsdale. NJ : Dryden Press, 1990.

Porter M.E. (1985) Competitive Advantage. New York. 557 с. (in English)

Kotler F., Armstrong D., Sonders D., Vong V. (1999) Osnovy marketinga [Principles of Marketing]. M.; SPb; K.: Izdatelskij dom «Vilyams». 1152 p. (in Russian)

Zeithaml V. (1988) Consumer Perceptions of Price, Quality, and Value: A Means–End Model and Synthesis of Evidence. Journal of Marketing. No.52. P. 2–22. (in English)

Engel J.F., Kollat D.T., Blackwell R.D. (1968) Consumer Behavior. New York: Holt, Rinehart and Winston. (in English)

Howard J.A., Sheth J.N. (1969) The Theory of Buyer Behavior. New York : John Wiley and Sons. (in English)

Bettman J.R. (1979) An Information Processing Theory of Consumer Choice.Reading, MA: Addison Wesley. (in English)

Fishbein, M. (1967). Attitude and the prediction of behavior. In M. Fishbein (Ed.), Readings in attitude theory and measurement. New York: Wiley. (in English)

Ganter B., Fernham A. Tipy potrebitelej: vvedenie v psihografiku (2001) [Types of consumers: an introduction to psychography]. SPb. : Piter. (in Russian)

Hirschman E.C., Holbrook M.B. (1992) Postmodern Consumer Research. Newbury Park, CA: Sage Publications. (in English)

Holbrook M.B. (1995) Consumer Research. - Thousand Oaks, CA: Sage Publications. (in English)

Rogers E. (1959) The Adoption of New Products: Process and Influence, Ann Arbor, MI: Foundation for Research on Human Behaviour. (in English)

Engel J.F., Blackwell R.D., Miniard P.W. (1990) Consumer Behaviour. Hinsdale. NJ : Dryden Press. (in English)

Опубліковано
2019-12-30
Як цитувати
Васильченко, Л. (2019). ВПЛИВ МАРКЕТИНГОВОГО КОМУНІКАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА НА ФОРМУВАННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА. Підприємництво та інновації, (9), 66-69. https://doi.org/10.37320/2415-3583/9.10
Розділ
Економіка та управління підприємствами