ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЙ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО ТА СЕГМЕНТОВАНОГО МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Ключові слова: цифровізація, діджиталізація, ринок туристичних послуг, індивідуалізований маркетинг, клієнтоорієнтований маркетинг

Анотація

У статті визначено основні особливості цифровізації ринку туристичних послуг та використання основних цифрових інструментів у концепціях індивідуалізованого та сегментованого маркетингу на ринку туристичних послуг. Здійснено розподіл цифрових інструментів індивідуалізованого та сегментованого маркетингу. Визначено основні переваги, недоліки та цифрові інструменти індивідуалізованого маркетингу та маркетингу сегментів для споживачів і підприємств. Досліджено еволюцію інформаційних систем взаємодії з клієнтами та партнерами на ринку товарів і послуг та еволюцію використання цифрових інструментів маркетингу на ринку туристичних послуг. Визначено основні завдання автоматизованої системи взаємодії зі споживачами та партнерами на ринку туристичних послуг. Зроблено висновки щодо перспектив використання цифрових технологій на ринку туристичних послуг.

Посилання

Данніков О.В., Січкаренко К.О. Концептуальні засади цифровізації економіки України. Інфраструктура ринку. 2018. № 17. С. 73–80.

Діше Дж. CRM-навігатор. Посібник з управління взаєминами з клієнтами / пер. з англ. О. Сисоєвої. Київ : Стандарт, 2006. 375 с.

Линтон Й. Маркетинг по базам данных. Минск : Амалфея, 2003. 159 с.

Организация маркетинга и выбор рыночных сегментов : учебное пособие / Н.А. Осипов и др. Москва : Юпитер, 2005. 290 с.

Родигин Л.А. Интернет-технологии в туризме : учебник. Москва : Советский спорт, 2010. 338 с.

Садова Н.В. Вплив цифровізації на розвиток туристичної індустрії. Ефективна економіка. 2019. № 9. DOI : 10.32702/2307-2105-2019.9.43.

Туніцький Н. Критерії сегментації вітчизняного споживчого ринку елітних меблів. Вісник Київського національного торгово-економічного університету. 2010. № 1. С. 33–42.

General Data Protection Regulation (EU GDPR). The latest consolidated version of the Regulation with corrections by Corrigendum, OJ L 127, 23.5.2018, p. 2 ((EU) 2016/679). Source: EUR-lex.

Dannikov O.V, Sichkarenko K. O. (2018) Kontseptualni zasady tsyfrovizatsii ekonomiky Ukrainy. [Conceptual bases of digitalization of economy of Ukraine] Infrastruktura rynku. №17. st. 73-80.

Dishe Dzh. CRM-navihator (2006). Posibnyk z upravlinnia vzaiemynamy z kliientamy [CRM navigator. Customer Relationship Management Guide] / Per. z anhl. O. Sysoievoi. K.: Vydavnytstvo Oleksiia Kapusty pidrozdil "Ahentstva "Standart", 375 s.

Lynton Y. (2003) Marketynh po bazam dannykh. [Database marketing] Mynsk: Amalfeia, 159 s

Osypov N. A. (2005) Orhanyzatsyia marketynha y vыbor rыnochnыkh sehmentov [Organization of marketing and choice of market segments] : ucheb. posob. dlia vyssh. ucheb. zaved./ N. A. Osypov y dr. M.: Yupyter, 290 s.

Rodyhyn L.A. (2010) Internet-tekhnolohyy v turyzme [Internet technologies in tourism]: uchebnyk. M.: Sovetskyi sport, 338 s.

Sadova, N. V. (2019) Vplyv tsyfrovizatsii na rozvytok turystychnoi industrii [The impact of digitalization on the development of the tourism industry]. Efektyvna ekonomika. № 9. DOI: 10.32702/2307-2105-2019.9.43

Tunitskyi N. Kryterii sehmentatsii vitchyznianoho spozhyvchoho rynku elitnykh mebliv. [Segmentation criteria for the domestic consumer market for luxury furniture] Visn. Kyiv. nats. torh.-ekon. un-tu. 2010. № 1. S. 33 – 42

General Data Protection Regulation (EU GDPR). The latest consolidated version of the Regulation with corrections by Corrigendum, OJ L 127, 23.5.2018, p. 2 ((EU) 2016/679). Source: EUR-lex.

Опубліковано
2019-12-30
Як цитувати
Костинець, Ю. (2019). ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЙ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНОГО ТА СЕГМЕНТОВАНОГО МАРКЕТИНГУ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ. Підприємництво та інновації, (9), 38-42. https://doi.org/10.37320/2415-3583/9.5
Розділ
Економіка та управління національним господарством